هند علیه استرالیا: یوزوندرا چاهال بیشترین تلاش ها را برای چرخنده هندی در ODI انجام می دهد

استرالیا در مقابل هند: یوزوندرا چاهال بیشترین تلاش ها را برای چرخنده هندی در ODI انجام می دهد

یوزوندرا چاهال رکورد نامطلوب پرش از اکثر دویدن های چرخنده هندی را در ODI دریافت کرد.© خبرگزاری فرانسه


روز جمعه ، یوزوندرا چاهال با تبدیل شدن به یک چرخنده هندی ، رکورد نامطلوبی را ثبت کرد تا بیشترین دویدن را در تور بین المللی یک روزه از دست بدهد. چاهال در اولین ODI در زمین کریکت در سیدنی (SCG) 89 دوش برای 10 شوت به استرالیا داد. جالب اینکه اسپینر با از دست دادن 88 اجرا در ODI رکورد خودش را شکست. چاهال بیشترین تعداد شوفاژ هندی را در مسابقه جام جهانی 2019 برابر انگلیس از دست داد.

بوق تجاری

بوونشوار كومار ، بولینگ هندی كه بیشتر دویدن ها را در ODI از دست داد ، در سال 2015 106 مسابقه در برابر آفریقای جنوبی برگزار كرد.

در اولین ODI در برابر استرالیا ، چاهال مارکوس استوینیس را برای اردک طلایی رد کرد ، اما نتوانست از طریق گلن ماکسول که 45 بار با 19 گل به ثمر رساند ، وب را پیمود.

در همین حال ، استرالیا با اجرای یک خفاش نمایش مهیجی را برای تعیین هدف ماموت هند 375 در اولین ODI در پشت قرن های آرون فینچ و استیو اسمیت به اجرا درآورده است.

چه اینکه ، سرآمد آرون فینچ به دومین بازیکن سریع استرالیایی تبدیل شد که 5000 دویدن در ODI را شکست.

بالا رفته

وی در 126 مین دوره خود به 5000 ران در قالب 50 فوریتی دست یافت و با این موفقیت از دین جونز کریکت استرالیایی سابق که در 128 مین گل خود گل زد ، پیشی گرفت.

وارنر (115 نوبت) سریعترین ضرب و شتم استرالیایی است که 5000 دویدن ODI را ثبت کرده است ، در حالی که کریکت آفریقای جنوبی Hassim Amla (101 نوبت) سریعترین ضرب و شتم است که تاکنون به 5000 رانندگی ODI رسیده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله