شعیب اختر پس از تهدید تیم پاکستان به لغو تور نیوزلند به دلیل نقض پروتکل های COVID-19 ، بخار شد.


شعیب اختر پس از اخطار “اخطار نهایی” برای پیروی از پروتکل های COVID-19 ، در کریکت نیوزلند شعله ور می شود ، در غیر این صورت تور آنها متوقف می شود. روز پنجشنبه ، شش کریکت کریکت پاکستانی آزمایش مثبتی را در COVID-19 گذراندند و مدیر عامل کریکت بورد پاکستان واسم خان به تیم خود گفت که سه تا چهار تخلف پروتکل وجود دارد و اگر مرتکب تخلف دیگری شوند ، آنها به خانه فرستاده می شوند. در مورد هشدار لغو تور NZC ، دامپرور سابق پاکستانی گفت که نظرات آنها زیر کمربند است.

بوق تجاری

روز پنجشنبه ، روزنامه نیوزلند سلامت گفت که بازیکنان “حداقل چهار بار در انزوای کنترل شده آزمایش می شوند” و کل تیم به اتاق های آنها محدود می شود.

بهداشت نیوزلند همچنین نشان داد که “با وجود گزارش دقیق ، سازگار و دقیق از رفتار مورد انتظار ، چندین نفر از اعضای تیم تحت نظارت ویدئویی در این مرکز مشاهده شده اند که قوانین انزوا مدیریت شده را نقض می کنند”.

در این بیانیه آمده است: “تیم به طور كلی آخرین اخطار را دریافت كردند.”

“من می خواهم به نیوزیلند و هیئت کریکت آنها بگویم که این یک تیم باشگاهی نیست ، این تیم ملی پاکستان است. چگونه می توانید چنین بیانیه ای ارسال کنید که تور را لغو کنید؟ ما به شما نیازی نداریم ؛ کریکت ما تمام نشده و ما نمی خواهیم پول ، “شعیب اختر گفت.

https://www.youtube.com/watch؟v=Hdgq62Ns8QY

کریکت سابق 45 ساله همچنین گفت که کریکت نیوزیلند باید به تیم پاکستان مدیون باشد که به کشورشان آمده است تا در چنین زمان آزمایش بازی کند.

اسپیسر سابق اضافه کرد: “پول حقوق پخش به شما و نه ما می رسد. بنابراین شما باید به ما بدهکار باشید که در این زمان های آزمایشی برای بازی آمدید.”

شعیب اختر که از اخطار ارسال شده به تیم پاکستانی برای عدم رعایت روشهای استاندارد عملیاتی ناامید شده بود ، از NZC خواست تا اظهارات خود را متوقف کند.

وی افزود: “شما در مورد پاکستان صحبت می کنید ، پس رفتار کنید و چنین اظهاراتی را متوقف کنید. مراقب باشید که دفعه دیگر چه می گویید ،”

تیم پاکستان در نیوزیلند به سر می برد که باید سه بیست و دوازده مسابقه بین المللی و دو مسابقه آزمایشی برگزار کند.

بالا رفته

تور پاکستان قرار است با اولین T20I که در 18 دسامبر در اوکلند برگزار می شود ، آغاز شود.

(با ورودی های AFP)

مباحث ذکر شده در این مقاله