در روز تولد سوره رینا ، ساچین تندولکار رئیس آرزوها است


Suresh Raine ، قیر پیشین هند روز جمعه 34 ساله شد و مرد افسانه ای کرکت ، ساچین تندولکار ، در صدر خواسته های بازیکن قرار گرفت. Tendulkar با مراجعه به توییتر نوشت: “تولدت خیلی خوب برای هم تیمی و دوستتImRaina آرزو کن. اشتیاق تو در زمین همیشه مسری است. یک سال عالی در پیش است.” این دو بازیکن بخشی از تیم هند بودند که با هدایت MS Donnie در سال 2011 قهرمان ODI World Cup شدند. در مرحله بعد ، Raina آرزوهایی از گوتام گامبیرا ، محمد كایف ، عرفان پاتان ، یوراج سینگ از كریكتورهای سابق دریافت كرد.

بوق تجاری

گاوتام گامبیر ، سیاستمداری که به یک کریکت تبدیل شد ، برای بهترین قهرمان و سلامتی آرزو می کند برای قهرمان خفاش سابق هند. گامبیر در یک پیام توییتر گفت: “تولدت مبارکImRaina! به همه لحظات به یادماندنی ما تبریک می گویم ، برای شما بهترین سلامتی و شادی را آرزو می کنم! یک سال فوق العاده در پیش است.”

یوروژ نیز گرمای مشابهی را در توییتر خود ابراز کرد و از کریکتور خواست تا “شکستن توپ از پارک” برگردد.

این چیزی است که دیگران از اخوان ورزشی در روز تولد خود گفتند:

در حالی که سورش رینا اعلام کرد که از کریکت بین المللی انصراف داده است ، او به بازی در لیگ برتر هند (IPL) ادامه می دهد. با این حال ، Raina نسخه سیزدهم IPL را که به تازگی به پایان رسیده است ترک کرد ، و پس از سفر ابتدا با تیم Chennai Super Kings (CSK) به دبی بازگشت.

رینا در طول فعالیت بین المللی خود 18 آزمایش ، 78 T20I و 226 مسابقه از 50 بازی انجام داده است. این بازیکن 34 ساله 768 بار در طولانی ترین قالب ، 1605 بار در T20I و 5615 بار در کریکت ODI به ثمر رسانده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله