هدرز 405 Xu7. هدرز موتور

یکی از قطعات مورد علاقه افرادی که به تیونیگ خودرو اهمیت زیادی می دهند هدرز است. همانطور که گفته شد، نصب این قطعه یک امر آسان تلقی میشود، اما باید گفت طراحی که برای ساخت قطعه هدرز پراید یورو 4 فولادی حرفهای مورد استفاده قرار میگیرد، ساده نیست؛ در طراحی این قطعه میتوان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همچنین باید گفت در ساخت و طراحی هدرز پراید یورو 4 فولادی از فلزهایی چون فولاد، آلیاژهای گوناگون و استیل استفاده میشود، بهرهگیری از این قطعه سبب میشود که گازهای سوخته شده از احتراق، با فشار و در مدتزمان کمی از موتور خارج شود. ولي در مورد لوازم يدكي حرفت متين هست . اين چه مقايسه اي هست حسين جان ! گفته. دوستان نمیارزه این هزینه انجام بشه منبع اسپرتم اونقدر صداشو زیاد میکنه ماشین صدای هواپیما میده تو حالت فابریکش صدای موتور دیوانه میکنه چه برسه اگزوز برداشته بشه و دور موتور 4000 رو هم رد کنه ! با همان مانوفیلد فابریک ماشین! قيمتهاي دبي چه سنخيتي با قيمتهاي اينجا دارن .

مجوزش رو چه جوري ميشه گرفت ؟ موتور C5 ( البته از نوع كوروت ) بزاري رو زانتيا ! وقتي وضعيت زانتيا اين جوري هست سي 5 كه از لحاظ قطعه تيونينگ مطمينا تعطيل هست . سابقه 2 بار فرار از دست پليس بزرگراه تو كارنامم هست . در سال 1947 میلادی، شورولت برای اولین بار در سالهای پس از جنگ اقدام به اعمال تغییرات اساسی طراحی و فنی در سری وانت بارهای تولیدی سری AK کرد که نتیجه آن عرضه سری جدیدی به نام سری طراحی پیشرفته (Advance Design/اَدوَنس دیزاین) بود. نصب كم شافت ریس بخشی از پروسه تقویت موتور بوده كه به لحاظ استحكام بیشتر و همچنین بادامکهای بزرگتر موجب بهبود ورودی و خروجی موتور و در نتیجه کارایی بیشتر موتور می شود. ریمپ تخصصی است که باید به دست افراد کاملا حرفه ای انجام شود در غیر این صورت می تواند خسارات جبران ناپذیری به موتور خودرو وارد نماید اما شما با اندکی هزینه ریمپ ایسیو در نزد افراد حرفه ای و متخصص می توانید رانندگی لذت بخشی را تجربه نمایید. ميتوانيد جريان هواي وارد شونده به موتور را بيشتر كنيد که کار و هزينه بسياري ميخواهد.

Exhaust system اگزوز چیست و چگونه کار می کند؟ چکیدن قطرات روغن موتور از محل نصب فیلتر روغن بنز و زنگ زدن پوشش موجب پدید آمدن مشکل و عدم تحمل فشار روغن و درنتیجه شکاف در فیلتر روغن و خروج روغن موتور می گردد که موجب پدید آمدن کمپرس فیلتر روغن بنزدر موتور خودرو، مصرف بالای سوخت , جوش آوردن و گرمای زیاد در موتور خودرو , کم شدن قدرت و حتی در برخی موارد شکستن شاتون ها و سوپاپ و در نهایت قفل کردن موتور و از کار افتادن فیلتر روغن بنز موتور اتومبیل می گردد . سلامت نیست و قصد دارد در آینده بخش عمده ای نیازهای سلامت جامعه را پوشش دهد. بدانید که اگر از قطعات و ریمپ با کیفیت و استاندارد استفاده شود واقعا نتایجی که در زیر توضیح می دهیم را مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر دقت کنید چراغهای جلویی خودرو کاملاً تغییر کرده و با توجه به شکل نسبتاً مشابه با فورد ماستنگ، از نئونهای شبیه به این خودروی پرطرفدار آمریکایی استفاده شده که البته چهره جلویی را کاملاً تغییر و اسپرتتر کرده است. اقا ارف عزیز دقیقا ماشینتونو در چ زمینه هایی استفاده میکنید؟

به گزارش تجارتنیوز، اگرچه بازار خودرو در رکود به سر میبرد و خریداران از خرید خودرو خودداری میکنند. چون سر هدرز به اسم جایگزین کاتالیزور هم بوده و نباید کاتالیزور باشه! امين قطبي نوشته شده:واقعا من فكر نميكنم كه پيدا كردن هدرز واسه زانتيا غير ممكن باشه كه آدم بياد دست ساز بسازه. اكثرشون فكر ميكنن زانتيا همون پورشه هست ! ضمنا چيزي كه دم دست و شدني هست كه اسمش تخيل نيست ! موتور این خودرو نیز ساخت پژو هست که البته موتور 1700cc Turbo دوگانـه سوز نیز … امين جان فعلا كه گويا غير ممكن هست ! نوع موتور هم بستگی نیاز شما داره، من دیدم موتور و گیربکس تویوتا قدیمی رو روی پیکان نصب کردن. برای سفارشیسازی یک پیکاپ تنومند فول سایز در مدت زمان ۵ روز تنها به سه چیز خیلی مهم نیاز دارید. اگرچه هیچ ارتقایی بر روی گیربکس استاندارد این خودرو اعمال نشده، اما تغییر نسبتهای گیربکس یکی از دلایلی است که این پیکاپ را در راه و بیراهه عالی نشان میدهد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید هدرز پراید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.