قیمت موتور زانتیا 3000 – سایت قیمت خرید هزینه

تمیزترین نمونههای ۳۲۳ در بازار خودروهای دست دوم، مربوط به سالهای ۸۶، ۸۵ هستند که به طور میانگین کارکردی حدود ۱۰۰هزار کیلومتر دارند.این مدلها بسته به تمیزی بدنه، قیمتی حدود ۴۰ تا ۵۰ تومان دارند که بااین قیمت گزینهای مثل ۲۰۶ اتوماتیک نزدیک به صفر قابل خریداری است. اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد به خرید و فروش خودرو اقدام میکنید، جنتو گزینه مناسبی برای شما نیست، چون فروش نمونههای دست دوم آن سخت و زمان بر است. انواع هدرز را میتوان در سه نوع کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک Headers باید با توجه به موضوعاتی چون افزایش توان هدرز، توجه به میزان آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. مدل FL که در حقیقت نمونه فیس لیفت شده مدل F است، در سال ۸۲ و در سه تیپ ۱ و ۳ و ۵ روانه بازار شد. این محصول دارای سه باطری در زیر بدنه ماشین اسباب بازی قرار دارد . در این مقاله سعی کردیم که تا حد امکان ماکت زانتیا را به دوستان عزیز پیام کالا معرفی کنیم .

همچنین دندههای سفت جنتو دست راننده را برای تعویض سریع دندهها و شتاب گیری میبندند. با فشار دادن دکمه HOLD تعویض دندهها به صورت دستی انجام میشود و هیجان بیشتری را منتقل میکند. بدون شک رانندگی با خودرویی که در تمامی حالت ها در جاده نرم عمل می کند، بسیار هیجان انگیز است؛ همچنین شتاب و وزن متناسب آن نیز می تواند هر راننده ای را به وجد بیاورد. زانتیا از همان ابتدا از یک طراحی داخلی ساده و بدون هیجان برخوردار بود. نمونه فول آپشناین خودرو از سانروف نیز برخوردار است، که به زیبایی نمای ظاهری و کابین آن کمک شایانی کرده است. این موتور بعد از این تاریخ جای خود رو به نوع اصلاح شده آن یعنی Xu7jpL3 LFZ داد . امروز مگان شرایطی بهتر از گذشته دارد. خب برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است قبل از هر گونه آسیب دیدگی به موتور خودرو، نسبت به مسافت طی شده خودرو یا مدت زمان گذشته از نصب تسمه تایم (تسمه تایم زانتیا) آن را باید تعویض کرد.

دلیل این سر و صدا دقیق نبودن اندازه های آن است به شکلی که میل سوپاپ در جای خودش با لرزش کار می کند. دسته موتور زیر باطری: این قطعه از لرزش خودرو جلوگیری می کند و در زیر باطری خودرو قرار دارد. دسته موتور خودرو بارزترین تکیه گاه و حافظ تعادل موتور خودرو می باشد و وظیفه تحمل وزن موتور را دارد. •شمعهای این موتور همگی در فاصله ۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کیلومتر باید تعویض شود. زیباترین بخش طراحی آوانته را باید در قسمت عقب مشاهده کرد که همه اجزای آن با یکدیگر هماهنگی چشمنوازی دارند. •صافی بنزین در سیستم انژکتور باید در فاصله ۲۰۰۰۰ کیلومتر تعویض شود. پارس سال به علت داشتن موتور XU7 بسیار پرسروصداست بهطوریکه در سرعتهای بالای 120 کیلومتر بر ساعت شما را اذیت میکند و آرامش نسبی شما را در مسافتهای طولانی برهم میزند. البته قیمت بالای چراغهای جلو در بازار فعلی جای تامل دارد و به قول معروف، مشتی نمونه خروار لوازم گران سوناتا است.

هزینه خرید یک Eکلاس دست دوم شاید با هزینه خرید یک سدان آسیایی ۲۰۱۳ برابر باشد، اما هزینههای جانبی و لوازم یدکی بنز به مراتب بالاتر است. استهلاک نسبتا بالا و گران بودن قیمت لوازم یدکی و هزینههای تعمیر تخصصی ، از معایب زانتیاست. اما فضای سرنشینان کاملا مناسب است و به جز یک مورد که آن هم محدودیت فضای سر سرنشینان عقب است، کابین زانتیا از نظر راحتی مشکلی ندارد. تنها چیزی که در بررسی نمای جلویی خودرو زانتیا به آن برخورد می کمیم چراغ های کشیده شده است که در بین این چراغ ها شیار هایی برای ورودی هوا برای خنک کردن موتور وجود دارد. از مهمترین مشکلات ایمنی که در بررسی خودرو زانتیا به آن برخورد خواهید کرد بدنه بسیار ضعیف آن است ک هبا وجود دو کیسه هوای ایمنی در این خودرو بازهم آسیب جدی به سرنشینان وارد خواهد شد. حتی وقتی در مقابل ماکسیما ۶سیلندر قرار میگیرد، با وجود قدرت کمتر از ماکسیما، اما به لطف جعبه دنده دقیق و موتور پیشرفته، باعث میشود تا ماکسیما به سختی از پس آن بر بیاید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد موتور زانتیا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.