هاردیک پاندیا، پیراهن‌های تعویض Krunal Pandya، لحظه‌ای صادقانه بعد از مسابقه LSG و GT به اشتراک می‌گذارد. نگاه کن

تماشا کنید: Hardik Pandya، Krunal Pandya Exchange Jerseys، Share Candid Moment After Match LSG vs GT

هاردیک پاندیا و کرونال پاندیا در حال تعویض پیراهن های پوشیده شده خود در مسابقات دیده شدند.© توییتر

گجرات تایتانز با هفت ران در برابر لاکنو سوپر جاینتز در مسابقه شنبه IPL 2023 پیروز شد. رقابت بین هاردیک پاندیا از GT و کرونال پاندیا از LSG در طول مسابقه شدید بود. با گفتن این حرف، کاپیتان جی تی سعی کرد برادرش را سوار سورتمه کند، اما او توجهی نکرد و فقط دستکش و کلاه خود را تنظیم کرد. این حادثه در طول مسابقات LSG زمانی رخ داد که کرونال برای خفاش بیرون آمد و هاردیک در حال تبادل نظر با برادرش بود.

با این حال، سورتمه پس از مسابقه به برادری تبدیل شد زیرا هر دو لحظه ای صادقانه را دیدند. در ویدئویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شد، هاردیک و کرونال در حال تعویض پیراهن هایی که برای مسابقه پوشیده بودند، قبل از اینکه یکدیگر را در آغوش بگیرند، دیده می شوند.

هاردیک در توضیح این ویدیو نوشت: «فقط برادرم را دوست دارم».

قبل از مسابقه، کرونال یک تعامل خنده دار با برادرش هاردیک به اشتراک گذاشت.

لاکنو سوپر جاینتز با تعقیب یک هدف ناچیز 136 مقابل مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز، در 14 اور به امتیاز 105/1 رسید. با تنها 31 مورد نیاز در شش اور بعدی و نیم قرن از KL Rahul در اوایل، پیروزی LSG در دسترس بود.

اما اتفاقی که افتاد همه را شوکه کرد. بولرهای GT با واگذاری 19 ران و گرفتن دو ویکت در پنج اور بعدی، جریان دو را بررسی کردند.

با رفتن به اور آخر، LSG به 12 توپ از شش توپ آخر نیاز داشت. اگرچه سخت بود، اما غیرممکن نبود، به خصوص با ضربه زدن راهول روی 66 در چین.

موضوعات مطرح شده در این مقاله