شوت عالی توسط Yashaswi Jaiswal در طول RCB vs RR IPL 2023، Faf du Plessis را بیرون می‌آورد. تماشا کنید

تماشا کنید: یاشاسوی جیسوالز در جریان بازی RCB vs RR IPL 2023 از Faf du Plessis بیرون آمد

پرتاب یاشاسوی جیسوال، فاف دو پلسیس را مجبور کرد تا در جریان بازی RCB مقابل RR در روز یکشنبه، وسایل خود را جمع کند.© توییتر

در مسابقه شماره 32 IPL 2023، Yashaswi Jaiswal از راجستان رویالز رفلکس های شگفت انگیزی برای اخراج فاف دو پلسیس بازکننده رویال چلنجرز بنگلور نشان داد. ضربه زننده RCB با ضربه زدن روی 62، ضربه پرتاب کامل ساندیپ شارما را به سمت ناحیه پوشش اضافی روی توپ دوم اور چهاردهم زد. جیسوال توپ را در دایره متوقف کرد و به سرعت آن را به سمت سمت غیرضروری پرتاب کرد. یک پرتاب دقیق از ستاره RR او را در حال بولینگ دید و فاف به خوبی از چینش کوتاه بود.

ویدیو را اینجا ببینید:

گلن ماکسول 77 گل از 44 توپ زد در حالی که فاف دو پلسیس 62 توپ از 39 توپ زد اما RCB در یک مسابقه IPL در ورزشگاه M Chinaswamy، بنگالورو در روز یکشنبه با امتیاز اسمی 189 بر 9 مقابل راجستان رویالز به پایان رسید.

کاپیتان ایستاده ویرات کوهلی (0) در اوور اول مقابل ترنت بولت اخراج شد، اما دو پلسیس و ماکسول 127 را برای ویکت سوم اضافه کردند قبل از اینکه RCB کمی حرکت را در پایان از دست داد.

بولت با 2 بر 41 بازی را به پایان رساند اما بهترین توپ انداز برای آر آر یوزوندرا چاهال (1/28 در 4 اور) بود. چهال در تمام مدت تنها یک شش و بدون مرز را از دست داد.

امتیازات کوتاه: RCB 189 برای 9 در 20 اور (گلن ماکسول 77 از 44 توپ، فاف دو پلسیس 62 از 39 توپ؛ ترنت بول 2/41، یوزوندرا چاهال 1/28) در مقابل RR.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله