واکنش حیرت‌انگیز نیتا آمبانی به دوی 114 متری تیم دیوید در مسابقات IPL 2023 در فضای مجازی منتشر شد. نگاه کن

سرخپوستان بمبئی در دیدار روز شنبه خود با پنجاب کینگز موفق نشدند، اما تیم دیوید با ضربه زدن به یک شیش بزرگ 114 متری از ناتان الیس، پیسر PBKS، همه را شگفت زده کرد. این دومین رتبه شش‌گانه برتر در لیگ برتر هند (IPL) 2023 تا کنون بوده است، با صدرنشینی در اختیار فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، که به فاصله 115 متری شش ضربه زد. در اوور ماقبل آخر مسابقه، الیس توپ را به دیوید سپرد و بازیکن همه کاره استرالیایی آماده بود تا توپ را با تمام قدرت به حرکت درآورد. تماس آنطور که او انتظار داشت خوب بود و توپ به طبقه بالایی ورزشگاه وانخده رفت. نیتا آمبانی صاحب MI کاملاً از دیدن این شش نفر شگفت زده شد و واکنش او در شبکه های اجتماعی منتشر شد. دهان آمبانی از حیرت باز مانده بود و حتی کارکنان پشتیبانی MI هم نمی توانستند فاصله شش نفر از دیوید را باور کنند.

فینال بی باک آرشدیپ بر پیروزی 13 ران کینگز پنجاب در برابر هندی های بمبئی را رقم زد.

پنجاب کینگز چهارمین برد خود را در IPL 2023 با شکست هندی های بمبئی در مسابقه 31 در ورزشگاه وانکهد بمبئی به دست آورد.

در تعقیب 215، سرخپوستان بمبئی ضربه ای متحمل شدند که آرشدیپ سینگ در اور دوم، متیو شورت آف ایشان کیشان را گرفت.

سپس روهیت شارما و کامرون گرین با هم ترکیب شدند تا یک شراکت زیبا برای ضدحمله ایجاد کنند و با زدن سه شش و چهار چهار امتیاز را به 54/1 در پایان پاورپلی رساندند.

پس از چند اور آرام، روهیت یکی را مستقیماً روی زمین برای 6 اورهای چهارراه بولد کرد، که در اورهای بعدی انبوهی از دویدن ها را به همراه داشت.

جایگاه 44 ران سرانجام توسط لیام لیوینگستون شکسته شد، زمانی که روهیت شارما را گرفت و توپ را رها کرد زیرا MI در نیمه راه به 88/2 رسید.

Suryakumar Yadav خیلی زود وارد شیار شد زیرا او مدام در سراسر زمین به مرزها ضربه می زد. او یک چهار چهار را شکست داد و سپس سه چهار متوالی را از لیوینگستون شکست داد و قبل از اینکه هر کدام از الیس و کوران به یک شش ضربه زد. گرین سپس یک رویکرد تهاجمی در پیش گرفت و با یک شش و چهار از چهار در زمانی که M.I. 54 از مرحله 12-15 بیش از انباشته شده است.

گرین الیس را تعقیب کرد و او را برای یک شش بزرگ در 108 متر و ضربه طولانی به چهار ضربه زد، اما استرالیایی به سرعت برگشت و گرین را برای 67 (43) اخراج کرد.

سپس سوریاکومار پنجاه توپ خود را از تنها 23 توپ، از کوران به ارمغان آورد، زیرا MI در اور هفدهم 14 ران به ثمر رساند.

با 40 مورد نیاز در اورهای آخر، تیم دیوید برای شش ضربه به آرشدیپ زد اما پیسر PBKS ویکت بزرگ سوریاکومار یاداو (57 بر 26) را در وسط ویکت گرفت. آرشدیپ در اورهای اور به خوبی بولد کرد و فقط 9 اور داد. دیوید با 31 مورد نیاز در 2 اور، یک 6 بزرگ 114 متری الیس را شکست.

با 16 مورد نیاز در اور آخر، آرشیپ تنها یک توپ را از دو توپ اول به دست آورد. او سپس با جارو کردن تیلاک وارما و نهال وادهرا بازیکن ضربه‌ای از توپ‌های متوالی، توپ‌های میانی را روی کرکینگ یورک‌ها شکست، به روند شکست‌شکن خود ادامه داد. او نتوانست هت تریک کند اما تنها یک ران در دو اور بعدی انجام داد زیرا PBKS با 13 ران برنده مسابقه شد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله