“نرم افزار شگفت انگیز ویکت گیری پیوش چاولا”: هاربهاجان سینگ MI Spinner را ستایش می کند

پیش از دومین بازی مقدماتی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و هندی‌های بمبئی، هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق توپ‌انداز هندی، پیوش چاولای MI را تمجید کرد و گفت که او «نرم‌افزار ویکت‌گیری» شگفت‌انگیزی دارد. در یک رویارویی دیگر با ولتاژ بالا، لاکنو سوپر غول‌ها روز چهارشنبه در Eliminator در استادیوم MA Chidambaram به مصاف هندی‌های بمبئی خواهند رفت. زمانی که دو تیم آخرین بار در IPL 2023 به مصاف هم رفتند، LSG قهرمان پنج دوره را شکست داد.

این بار، سرخپوستان بمبئی به دنبال جبران لطف و تسویه حساب خواهند بود.

به طور سنتی شناخته شده است که مسیر Chepavka به بازیکنان در حال چرخش کمک می کند. LSG و MI اسپینرهای باکیفیتی در رده های خود دارند و همه نگاه ها به اسپینر کهنه کار MI پیوش چاولا خواهد بود.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی از این ورزشکار 34 ساله تمجید کرد.

“نرم افزار ویکت گیری پیوش چاولا شگفت انگیز است. این پسر عالیه او با چرخش خود پیشکسوتان هر تیمی را دچار مشکل کرد. برای این بازیکن خیلی خوشحالم چون فصل گذشته هیچ تیمی او را مفید نمی دانست. او در این فصل به هر تیمی گفت که هیچ جایگزینی برای تجربه وجود ندارد. سینگ در کریکت لایو استار اسپورت گفت: این بازیکن از کار افتاده است.

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هند نیز از بازیکن اوتار پرادش به دلیل آسیب بزرگی که به تیمش در این مسابقات وارد کرد تمجید کرد.

“چاولا نیمی از ویکت هایی را که بمبئی تاکنون گرفته است، گرفته است. او یک توپ انداز قهرمان است. مثل این است که گرفتن ویکت از اولین توپ در هر مسابقه به عادت او تبدیل شده است. چاولا ثابت کرده است که تجربه بی ارزش است. او در کار خود ثبات دارد. انواع ویکت ها را تحویل می دهد و همه را تحت تاثیر قرار می دهد. تاثیر او در این فصل قوی بوده است.”

توجه حضار به آقای سوریاکومار یاداو 360 درجه نیز خواهد بود – که چند حمله انفجاری داشت.

سونیل گاواسکار، کریکت‌باز سابق هندی، یاداو را به خاطر تلاش‌هایش در ضربه زدن در این فصل ستایش کرد، اما همچنین به او هشدار داد که آن تغییرات ظریف را در ضربات خود انجام دهد تا در پیست چنای برنده شود.

SKY عالی است. به قدم بزرگی که او برای انجام چنین شوت های مزرعه ای برمی دارد نگاه کنید. با این حال، او باید بازی خود را در اینینگ های آهسته و نوسانی بهتر برنامه ریزی کند. او برای MI در بازی های پلی آف بسیار مهم خواهد بود. به یاد داشته باشید که اولین دو بازی پلی آف در یک مسیر آهسته در چنای برگزار می شود.

در غیاب کاپیتان معمولی KL Rahul، کرونال پاندیا، بازیکن ارشد کریکت به خوبی با LSG عمل کرد و از شرایط و بازیکنانی که در اختیار داشت به خوبی استفاده کرد. هاربهاجان سینگ ادعا کرد که روشی که برادران ارشد پاندیا در حال چرخش اسپینرها بود برای LSG در مسیرهای آهسته Chepauk به فال نیک می گرفت.

“با تشکر از کرونال پاندی برای چرخش خوب بولرهایش. این اسپین بولینگ با کیفیت عالی از LSG در برابر KKR بود. کلاه بر اسپینرها برای بولینگ شجاعانه در وسط و در موقعیت های سخت. به فال نیک برای آنها قبل از پلی آف بود، زیرا Chepavka برای بازیکنان چرخان خوب است.”

یوسف پاتان، بازیکن سابق کریکت هندی نیز از گوتام گامبیر مربی LSG برای نشان دادن ایمان به نیکلاس پوران علیرغم مبارزات اولیه اش تمجید کرد.

گوتام گامبیر ایمان خود را به پتانسیل نیکلاس پوران نشان داده است. نیکلاس پوران در نهایت با حمایت و حمایت مدیریت تیم LSG توانایی خود در IPL را در این تورنمنت ثابت می کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله