هاربهاجان سینگ به عنوان “مطلوب ترین بازیکن” IPL 2023 انتخاب شد. این Shubman Gill یا Virat Kohli نیست.

تصویر فایل هندوستان هاربهاجان سینگ بزرگ© اینستاگرام

هاربهاجان سینگ، بازیکن همه کاره سابق هند، دیدگاه خود را برای آینده کریکت هند و دیدگاه خود را برای ایجاد یک تیم T20 برای تیم هند به اشتراک گذاشته است. هاربهاجان با انبوهی از تجربه و دانش عمیق بازی، پتانسیل استعدادهای جوانی مانند شوبمن گیل، یاشاسوی جیسوال، تیلاک وارما، رینکو سینگ و دیگران را برجسته کرد. توصیه های استراتژیک هاربهاجان با تأکید بر اهمیت پرورش جوانان و ایجاد یک تیم پویا، چشم انداز هیجان انگیز کریکت هند را روشن می کند.

“اگر در مورد خفاش‌بازان صحبت کنیم، می‌توانم بگویم که شوبهمن گیل پتانسیل بالایی دارد. در کنار او، من فکر می کنم یاشاسوی نیز پتانسیل این را دارد که آینده هند باشد. فکر می کنم یاشاسوی تاثیرگذارترین بازیکن امسال است و سال های گذشته اگر بیاید قطعا برای تیم هند بازی خواهد کرد. شوبمن گیل نیز آنجا خواهد بود، شاید او هم کاپیتان باشد. من اینجا در مورد آینده صحبت می کنم. و همچنین فکر می کنم که تیلاک وارما و رینکو سینگ نیز آنجا خواهند بود، بنابراین من برای تیم آینده هند ترکیب می کنم. هاربهین سینگ به ستاره اسپورت گفت: همه آنها استعدادهای باورنکردنی هستند.

هاربهاجان، بازیکن سابق هندی، همچنین در مورد اینکه چگونه تیم T20 تیم هند را برای آینده می سازد، گفت: “اگر به فرم فعلی نگاه کنیم و اگر بخواهیم به سمت جوانان برویم، یاشاسوی بهترین گزینه است. در دسترس. وقتی سال گذشته جام جهانی T20 را در دبی باختیم، گمانه زنی های زیادی وجود داشت که باید تیم را حول محور جوانان بسازیم. بدون نام بردن از کسی که باید از تیم کنار گذاشته شود، به نظر من یاشاسوی جیسوال، رینکو سینگ، شوبهمن گیل تحت کاپیتانی هاردیک پاندیا باید تیم جدید را تشکیل دهند. هاردیک باید کاپیتان باشد و یاشاسوی و گیل باید به همراه روتوراج گایکواد، رینکو سینگ، تیلاک ورما و نیتیش رانا بازی را باز کنند، در این صورت این تیم پتانسیل زیادی خواهد داشت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله