ژست نوین الحق پس از اخراج روهیت شارما، کاپیتان MI در حذفی IPL 2023، سر و صدای اینترنت را به همراه داشت. نگاه کن

قهرمان پنج دوره هندیان بمبئی روز چهارشنبه در مسابقات حذفی IPL 2023 در چنای به مصاف لاکنو سوپر جاینتز خواهد رفت. برنده این مسابقه در مرحله مقدماتی 2 برای حضور در فینال به مصاف مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز خواهد رفت. Chennai Super Kings به رهبری ام اس Dhoni قبلاً جایگاه خود را در مبارزه قهرمانی تضمین کرده اند. از روهیت شارما، کاپیتان MI در Eliminator انتظار زیادی می رفت. با این حال، روهیت در چهارمین بازی از نوین الحق پیسر LSG تنها 11 امتیاز گرفت. در مقابل توپ طولی، روهیت سعی کرد از پوشش اضافی عبور کند اما در نهایت توسط آیوش بادونی گرفتار شد. پس از برداشتن یک ویکت بزرگ، نوین که در مسابقه قبلی با ویرات کهلی درگیر شده بود، جشن را بدون هیاهو انجام می دهد.

آنها در این جشن در توییتر صحبت کردند.

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، برنده بازی شد و روز چهارشنبه در بازی حذفی لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل لاکنو سوپر جاینتز به میدان رفت. LSG در جدول امتیازات IPL سوم شد در حالی که MI پس از باخت RCB در آخرین بازی مرحله لیگ، با کسب مقدماتی به پلی آف راه یافت.

تیمی که در این مسابقه پیروز می شود در دومین بازی مقدماتی که روز جمعه در ورزشگاه نارندرا مودی برگزار می شود به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت.

روهیت شارما، کاپیتان MI، پس از پرتاب گفت: “ما اول می خواهیم خفاش کنیم. ویکت معمولی در چنای، در حال حاضر خوب به نظر می رسد، نمی دانم چقدر فرسوده خواهد شد. ما می خواهیم به بمبئی برگردیم. این زمین اینجا با یک مرز طولانی تر، بهتر است گل بزنیم. پسرها خوشبین هستند، ما به این مرحله رسیدیم و اینجا هستیم. فراز و نشیب هایی وجود داشته است، اما ما چیزهای زیادی یاد گرفته ایم و یاد گرفته ایم که چه کاری می توانیم به عنوان یک تیم انجام دهیم. ما آماده ایم. برای این بازی ما یک تغییر داریم، Karthikeya بیرون است، Shokin خارج است.

کاپیتان LSG، Krunal Pandya همچنین گفت: “این یک فصل پر فراز و نشیب بوده است، اما ما جنگیدیم و هرگز تسلیم نشدیم. ما برندگان مسابقه داریم، این کار تیمی ماست و این یک نشانه واقعا خوب است. ما همه پایه ها را پوشش داده ایم، فقط نیاز داریم. تا از مهارت‌هایمان استفاده کنیم. ما هم ابتدا می‌زنیم، اما حالا باید کریکت خوبی بازی کنیم.»

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله