موهیت شارما، ستاره تایتان های گجرات، داستان بازگشت احساسی IPL را به اشتراک می گذارد: «در خانه چه کار می کردم؟»

موهیت شارما در بازی GT و PBKS به عنوان مرد مسابقه شناخته شد© BCCI/Sportzpics

در حالی که گجرات تایتانز روز پنجشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به پیروزی 6 ویکت مقابل پنجاب کینگز رسید، مدافع عنوان قهرمانی قهرمان جدیدی داشت. او کسی نبود جز موهیت شارما کهنه کار، که در مقطعی از دوران حرفه ای خود برای تیم هند بازی کرده بود. موهیت سال گذشته در گواجرات تنها به‌عنوان یک توپ‌باز ظاهر شد و پاداش کار سخت خود را درو کرد و امسال بخشی از ترکیب اصلی تیم بوده است. پس از طلسم قابل توجه خود در برابر پنجاب، موهیت در مورد بازگشت خود به IPL با یک داستان احساسی صحبت کرد.

موهیت در صحبت‌های خود پس از بازی فاش کرد که با Ashish Nehra سرمربی گجرات تایتانز تماس گرفته است تا به عنوان یک توپ‌باز به تیم ملحق شود. فکر می کرد با اینکه نقش بازی نیست اما بهتر از خانه نشینی است.

“هیجان بود، اما همچنین هیجانی در مورد بازگشت پس از چند سال وجود داشت. بازی کریکت داخلی. سال گذشته بعد از عمل جراحی کمر، کریکت داخلی بازی کردم. خیلی ها نمی دانستند که من کریکت داخلی بازی می کنم. از آشو پا تماس گرفتم تا با آن بمانم. تیم.(Mujhe laga ghar baithkey bhi kya karunga) فکر کردم بهتر از خونه موندن باشه (سال گذشته که بازیکن گرید بودم در GT). موهیت در زمان استراحت اینینگ گفت: در GT عالی است.

موهیت کارآمدترین پرتاب کننده گجرات در این مسابقه بود که در سهمیه 4 اور خود تنها با 18 ران دو ویکت را به دست آورد.

پس از اینکه موهیت به عنوان مرد مسابقه انتخاب شد، مربی نهرو را به خاطر اعتماد به او نسبت داد.

“من در این زمین خوش گذراندم. داشتم فکر می کردم به تغییراتم پایبند باشم، وسط اوور با هاردیک صحبت کردم، خوشبختانه نتیجه داد. شما باید سخت تمرین کنید، 100 درصد بدهید. باید مطابق با کاسه بازی کنید. به شرایط و اصول آن پایبند باشید. پس از 10 اور به من نقش بولینگ داده شد. اعتبار به مربی تعلق می گیرد که نقش همه را در تیم مشخص کرد.”

موهیت آخرین بار در فصل 2019 در IPL بازی کرد و سال گذشته بخشی از تیم بولینگ تایتانز بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله