“در دهه آینده بر کریکت جهان مسلط خواهد شد”: استرالیا عملکرد خوبی برای Shubman Gill دارد

هرگز لحظه ای کسل کننده در IPL وجود ندارد! مرحله باورنکردنی IPL شاهد پنجمین مسابقه متوالی بود که نبرد بین پنجاب کینگز و گجرات تایتانز تنها بر روی توپ ماقبل آخر مسابقه به پایان رسید. در چیزی که به نظر یک تعقیب و گریز آسان برای تایتان های پر ستاره گجرات بود، مدافعان قهرمانی در موهالی دچار سرما شدند. با این حال، راهول تواتیا سرد یخی و دیوید میلر، مبارز باتجربه، بازی را برای تیم خود به پایان رساندند. در همین حال، شوبمن گیل، بازکننده جوان GT، دومین 50 امتیاز خود را در IPL 2023 با ضربه عالی 67 امتیاز از 49 تحویل به دست آورد.

گیل – که از به پایان نرسیدن بازی برای تیمش در پایان ناامید شده بود – از متیو هیدن، اسطوره سابق تیم ملی استرالیا، تمجیدهای زیادی دریافت کرد.

متیو هیدن، بازکننده سابق استرالیایی در صحبت با استار اسپورت گفت: “گوجرات تایتانز به کسی نیاز داشت تا در این تعقیب و گریز در برابر یک حمله بولینگ با کیفیت پنجاب کینگز ضربه بزند و شوبمن گیل این کار را انجام داد. برخی از نماهایی که او می زد زیبا بودند. در چشم او بازیکن باکلاسی است و تا یک دهه آینده بر کریکت جهان مسلط خواهد شد.”

پس از غروب آفتاب، IPL به سمت شرق حرکت می کند، جایی که یک شوالیه سوار کلکته شناور میزبان یک Sunrisers شاد حیدرآباد در باغ های ادن است.

پس از دزدی رینکو سینگ مقابل گجرات در احمدآباد در اوایل این هفته، KKR باید سرشار از اعتماد به نفس باشد. بازیکن کریکت اوتار پرادش – که در فینال اوور فینال، 5 گل متوالی را در برابر هم تیمی ایالتی خود یاش دایل شکست داد – مایه شگفتی همه چشم ها خواهد بود.

عرفان پاتان، بازیکن سابق تیم ملی هند، با ستایش از رینکو سینگ به خاطر بازی ناناک در طول سال‌ها، به این بازیکن چپ دست به خاطر احیای امیدهای چند بازیکن جوان و مشتاق کریکت در کشور تبریک گفت.

رینکو به چند بازیکن جوان مانند او انرژی دوباره بخشیده است. او اطمینان داد که اگر بتواند به این شاهکار دست یابد، غیرممکن نیست که دیگران استعداد خود را در بزرگترین صحنه به نمایش بگذارند. عرفان پاتان، بازیکن همه کاره سابق هند، گفت: او بازیکنی باورنکردنی در این لیگ کریکت باورنکردنی است. این یک لحظه فراموش نشدنی در بازی ایجاد کرد.

سونیل گاواسکار، کریکت باز سابق هندی، از رینکا سینگ به خاطر شاهکار قابل توجهش در احمدآباد تجلیل کرد و کریکت باز ساکن علیگر را به خاطر تلاش و فداکاری سختش دانست.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند در صحبت با استار اسپورت گفت: “کار سخت برای رینکو سینگ نتیجه داده است، زیرا نمی توانید تحت فشار پنج شش ضربه متوالی بزنید. چیزهایی وجود دارد که در ذهن شما می گذرد و جمعیتی که با آنها همراهی می کنند. شما در یک بازی خارج از خانه، کار را سخت‌تر می‌کند، با این حال، او توانست این کار را انجام دهد، این نشان دهنده سرسختی ذهنی او است.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله