رینکو سینگ، شاردول تاکور “به خوبی تمام می شود اما…”: طرح ستاره SRH برای KKR Star Duo

Sunrisers Hyderabad از نمایش پر شور رینکو سینگ و شاردول تاکور در دو مسابقه اخیر IPL KKR وحشت ندارند و کاپیتان آیدن مارکرام روز پنجشنبه گفت که مطمئن است بازیکنان آنها برنامه های خود را در زمان مرگ انجام خواهند داد. به لطف بردهای قاطع این دو بر رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز در دو مسابقه اخیر خود، کلکته نایت رایدرز مجموع مجموع بیش از 200 نفر را به ثبت رسانده است.

اگر به کل تیم آنها نگاه کنید، آنها یک کریکت تهاجمی و تهاجمی بازی خواهند کرد. مارکرام روز قبل به خبرنگاران گفت: در هر یک از آنها، در یک روز خاص، قطعا می توانند تهدیدی جدی برای ما شوند. مسابقه آنها

“این در مورد چسبیدن به نقاط قوت ما در میانه است، که بهترین فرصت را برای اجرای هر برنامه ای که داریم به ما می دهد. پسرها واقعاً برای KKR خوب کار می کنند، آنها (شاردول و رینکو) به خوبی پایان می دهند. اما ما قصد داریم چند برنامه خوب داشته باشیم، تجربه خوبی در اردوی خود داریم و همچنین چند توپ انداز واقعا خوب مرگ، ما به آنها اطمینان داریم. امیدوارم امشب (فردا) بتوانیم آنها را به خوبی اجرا کنیم.”

SRH بوونشوار کومار کهنه کار هندی را برای رهبری حمله سرعت دارد که با اضافه شدن مارک یانسن همکار مارکرام آفریقای جنوبی تقویت می شود و آنها همچنین عمران مالیک سرخپوشان را در حمله سه شاخه خواهند داشت.

پس از آزاد کردن رشید خان، SRH دارای دو اسپین دوتایی واشنگتن ساندار و مایانک مارکانده است.

پس از شروع فصل با شکست‌های متوالی، SRH کمپین خود را دوباره به مسیر خود بازگرداند زیرا با 74 شکست‌ناپذیر از راهول تریپاتی، پنجاب کینگز را با هشت ویکت شکست داد.

تریپاتی، بازیکن سابق KKR، به دنبال کمک ارزشمند خود به تیم خواهد بود.

همیشه خوب است که فردی در تیم خود داشته باشید که بخشی از تیمی باشد که قرار است با آن بازی کنید. مطمئناً از تجربه و دانش راهول در حد توان خود استفاده خواهیم کرد.

دیدن بازیکنی مانند راهول در فرم خوب است، تماشای او و نحوه انجام کارش بسیار جالب است. مارکرام گفت: خیلی خوب است که او را در این شرایط ذهنی داشته باشیم.

این بازیکن آفریقای جنوبی گفت که روحیه تیم شاد است و آنها به دنبال مبارزه قوی با KKR هستند.

“اگر در حال حاضر به اردو نگاه کنید، همه روحیه خوبی دارند، بسیار مثبت، شاد و پر انرژی هستند.

“من حدس می‌زنم این نتیجه پیروزی در اولین مسابقه باشد… همه می‌توانند اعتماد به نفس بازی قبلی را بگیرند. ما هنوز باید احترام بگذاریم و قدر بدانیم که بازی جدیدی است، فردا باید از صفر شروع کنیم. اما اگر بتوانیم آن را انجام دهیم. اعتماد به نفس و کمی حرکت، که واقعا می تواند به ما در فردا کمک کند.” خریدهای بزرگ آنها – هری بروک و هاینریش کلاسن – هنوز شلیک نشده است، در حالی که تفنگ بزرگ هندی مایانک آگاروال نیز نتوانسته سهم قابل توجهی داشته باشد.

“ما زیاد نگران این موضوع نیستیم. بازیکنان بزرگتر شما درک می کنند و قدردانی می کنند که مایلند برای تیم کمک کنند و بازی ها را برنده شوند. شاید تیم ما کاملاً به یک یا دو بازیکن متکی نباشد. ما این را در بازی دیدیم. بازی قبلی

اما قطعا برای من خوب است که می بینم همه در مراحل کوچک بازی مشارکت می کنند. در کریکت T20 می توان یک مسابقه را در مراحل کوچک انجام داد. ما روی تیم‌هایمان حساب می‌کنیم تا برخی بازی‌ها را در ریباند ببرند. “

موضوعات مطرح شده در این مقاله