پریتی زینتا تی شرت پنجاب پادشاهان را به طرفداران هدیه می دهد. ژست ستاره بالیوود در حال پخش شدن است. نگاه کن

تماشا کنید: پریتی زینتا تی شرت پنجاب پادشاهان را به طرفداران هدیه می دهد.  ژست ستاره های بالیوود در حال پخش شدن است

پریتی زینتا حتی بعد از بازی تی شرت هایی را بین هواداران پخش کرد.© توییتر

پریتی زینتا، مالک مشترک پنجاب کینگز، روز پنجشنبه در بازی تیمش در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل گجرات تایتانز در استادیوم بین المللی IS Bindra در موهالی شرکت کرد. اگرچه PBKS شکست سختی را متحمل شد، اما این بازیگر بالیوود پس از پایان مسابقه با بازیکنان هر دو تیم احوالپرسی کرد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، زینتا حتی بعد از پایان بازی پیراهن‌هایی را به هواداران می‌داد. ویدئوی ژست او در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

PBKS اکنون در مسابقات متوالی شکست خورده است و مسابقات را با دو برد در همین تعداد سفر آغاز کرده است.

شوبمن گیل در دفاع از قهرمانان IPL گجرات تایتانز با یک حرکت شش ویکت در روز جمعه بازی کرد.

گجرات به رهبری هاردیک پاندیا آماده پیروزی به نظر می رسید تا اینکه سام کوران، بازیکن همه کاره انگلیس، گیل را در آخرین اوور تعقیب و گریز 67 حذف کرد تا امیدهای پنجاب افزایش یابد.

پنجاب، که کاپیتان آن شیخار داوان، بازکننده اسبق هند بود، تنها توانست 153-8 را پس از اینکه حریفان آنها را وارد میدان کرد، به ثمر برساند.

کوران، گران‌ترین بازیکن تاریخ مسابقات با 2.23 میلیون دلار، سعی کرد از 7 اور آخر دفاع کند اما راهول تواتیا توپ ماقبل آخر را برای چهار ضربه زد تا برنده بازی شود.

پیش از این، پیش از این، هیچ یک از خفاش‌بازان پنجاب نمی‌توانست استارت‌های آهسته و نامنظم خود را به مجموع بزرگ تبدیل کند زیرا با یک بولینگ بسیار منظم گجرات روبرو شدند.

آتش سریع شاهرخ خان 22 و کمک های کوران (22) و جیتش شارما (25) پنجاب را به امتیازی کمتر از حد نصاب رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله