لیگ قهرمانان: “خوش شانس” ، شوت دیرهنگام آلوارو موراتا “یوونتوس” ، مکان شانزدهم


آلوارو مارات گفت پس از گرفتن برنده فقید “خوش شانس” است و کریستیانو رونالدو نیز با پیروزی 2-1 برابر فرنس واروس در حالی موفق به گلزنی شد که یوونتوس راهی شانزدهم لیگ قهرمانان شد. میرتا اوزونی در یک مسابقه گروه G در تورین در دقیقه 19 مجارستانی ها را ناک اوت کرد. اما رونالدو با تساوی 35 دقیقه ای اولین گل خود در لیگ قهرمانان را در این فصل به ثمر رساند و رکورد خود را به 131 گل در مسابقات رساند. و ماراتا دو دقیقه پس از مصدومیت با گل پنجم خود در مرحله گروهی از نیمکت بیرون آمد تا پیروزی را بدست آورد.

بوق تجاری

اسپانیایی گفت: “امروز فکر می کنم در این گل خوش شانس بودم ، اما هیچ کس خوش شانسی را به خاطر نمی آورد ، همه گل و همه را به خاطر می آورند.”

“مثل الان در لیگ قهرمانان اروپا بازی سختی بود.”

آندره پیرلو اولین هدف خود را به عنوان مربی یوونتوس بدست آورد و پس از پرواز ایتالیایی ها از لیگ قهرمانان به لیون در فصل گذشته ، مائوریتزیو سارا را به عهده گرفت.

پیرلو گفت: “هدف ما این بود که مسابقه را طور دیگری شروع کنیم ، اما وقتی این بازی های به ظاهر ساده را انجام می دهید با مشکل روبرو می شوید.”

“بازی ما خیلی کند بود. ما سخت فشار نمی آوردیم ، بعد از بسیاری از مسابقات داشتن یک شدت شدت هم طبیعی است.

“بچه ها خوب جواب دادند و سعی کردند تا آخر برنده شوند. ما نتیجه را گرفتیم ، این مسئله اصلی است.”

فرنسواراس قهرمان ایتالیا را تحت فشار قرار داد زیرا آنها اولین پیروزی خود در مرحله گروهی را از سال 1995 دنبال کردند و در خانه مقابل بوداپست 4-1 شکست خوردند.

سرگئی ربروف مربی گفت: “نتیجه تنها دلیل ناامید شدن است.”

بازیکنان احساس بدی دارند اما باید به نحوه بازی خود افتخار کنند. “

– دی لیگت “قهرمان” –

جورجیو کیه لینی و لئوناردو بانوچی آسیب دیده بودند ، اما پیرلو از نحوه بازگشت ماتیو دی لیگ پس از جراحی شانه در ماه آگوست خوشحال بود.

مدافع هلندی در کنار دانیلو در نیمه میانی بازی کرد و الکس ساندرا و خوان کوادرادو به عنوان مدافعان آخر هفته گذشته بازگشتند.

پیرلو ، سرمربی سابق آژاکس ، گفت: “او یک قهرمان است ، علی رغم اینکه بیست ساله بود ، یک کاپیتان است.

پائولو دیبالا با بازوبند کاپیتانی ، جلوتر از رونالدو کار را شروع کرد ، اما آرژانتینی نتوانست تحت تأثیر مربی “یوونتوس” قرار گیرد.

پیرلو گفت: “دیبالا خیلی خوب کار نکرده است ، اما او رشد می کند زیرا از یک دوره بی تحرکی ناشی می شود.”

“او برای چند هفته آنتی بیوتیک مصرف کرده است و اگر کمی بیشتر به زمان نیاز داشته باشد مشکلی نیست. اما برای بهبودی باید از آستان خود فراتر رود.”

رونالدو آرژانتینی را برای اولین شوت به سمت دروازه در یک ربع آماده کرد ، اما دروازه بان دنیس دیبوش مانع تلاش او شد.

و این میهمانان بودند که چهار دقیقه بعد وقتی اوزونی ضربه محروم شده Tokmak Nguyen را برگشت ، رخنه کرد.

گل رونالدو در دقیقه 33 از موقعیت آفساید دور شد ، اما لحظه ای بعد او هیچ اشتباهی نکرد و با یک چرخش آرام بیرون از میدان قبل از سوراخ کردن ضربه قدرتمند پای چپ ، فضایی ایجاد کرد که هیچ فرصتی به دیبوس نمی داد.

پرتغالی که در این فصل دو بازی اول اروپایی را با ویروس کرونا از دست داد ، در خانه و در کنار لیونل مسی ، ستاره بارسلونا ، امتیاز خود را در لیگ قهرمانان به 70 گل رساند.

یک ثانیه قبل از پایان ساعت از او محروم شد و فدریکو برناردسکی نیز پشت سرش قرار گرفت و محصولات چوبی را به هم زد.

بعد از یک ساعت پیرلو تعویض سه گانه انجام داد: به جای دیبالا ، برناردسکی و وستون مک کنا مارات ، فدریکو کیزا و دژان کولوسفسکی به میدان آمدند.

ماراتا بلافاصله تأثیرگذار شد و توپ را برای رونالدو ارسال کرد ، اما دیبوش محکم ایستاد.

بالا رفته

اسپانیایی 10 دقیقه بعد با برخورد به درخت پس از ملاقات با عبور از چیه ، فرصتی را از دست داد.

اما مهاجم سابق “اتلتیکو” مادرید با ضربه سر “کوادرادو” توپ را زیر دیبوس گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله