زلاتان ابراهیموویچ اشاره به بازگشت سوئد پیش از یورو را کاهش داد


زلاتان ابراهیموویچ ، مهاجم میلان روز چهارشنبه گفت که بازی سوئد را از دست داده و اشاره کرد که ممکن است سال آینده برای بازگشت به یورو به تیم ملی برگردد. 39 ساله که پس از یورو در سال 2016 از فوتبال بین المللی بازنشسته شد ، پس از جایزه 12 بار شگفت انگیز “فوتبالیست سال” سوئد ، در را برای بازگشت باز کرد. وی به روزنامه سوئدی Aftonbladet گفت: “اگر از من بپرسید ، صادقانه می گویم: بله ، دلم برای تیم ملی تنگ شده است.” – راز نیست

بوق تجاری

“هر کسی که آن را از دست ندهد ، در حال حاضر کار خود را به پایان رسانده است. و من کار خود را به پایان نرسانم.”

ایبرا که 62 گل در 116 تیم بین المللی به ثمر رسانده است ، از زمان انتقال تابستانی خود به آث میلان در فرم چشمگیر قرار دارد و در حال حاضر با 10 گل در این رقابت ها در جدول سری A پیشرو است.

با این حال ، وقتی او توسط مربی جان آندرسون تماس گرفت ، مستقیماً مات تر بود.

ابراهیموویچ گفت: “به من وقت بدهید ، من باید در مورد آن فکر کنم.”

بدون او ، سوئد مستقیماً وارد یورو شده است ، جایی که اسپانیا ، لهستان و اسلواکی مخالف هستند. اما یک رقابت ضعیف در لیگ ملت ها ، که یک پیروزی و پنج شکست به همراه داشت و منجر به سقوط از گروه A شد ، افکار بازگشت ابراهیموویچ را زنده کرد.

در ماه نوامبر ، او عکس قدیمی خود را با یک پیراهن سوئدی و بازوبند کاپیتانی با عبارت “طولانی مدت بدون دیدن” در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

اندرسون وقتی در Aftonbladet ربوده شد ، کمتر عاشق این ایده بود.

اندرسون گفت: “من خیلی اذیت شده ام.”

“در سال 2016 ، او به من گفت که می خواهد بازنشسته شود ، و من به انتخاب او احترام گذاشتم. بنابراین اکنون این به او بستگی دارد.

“اگر او می خواهد دوباره در تیم ملی شرکت کند ، نظر خود را تغییر دهید ، باید این را به صراحت بیان کند. در این صورت ، این به من بستگی دارد.

“اگر بگویم که تعجب کرده ام دروغ می گویم. از نحوه احساس گرسنگی او در زمین تحت تأثیر قرار گرفته و تحت تأثیر قرار گرفته ام ، کیفیت هر کاری که انجام می دهد.

“او یک ورزشکار عالی است ، قطعاً بهترین بازیکن سوئدی در تمام دورانها است. کاری که او انجام می دهد شگفت انگیز است ، من فقط می توانم به او تبریک بگویم.”

بالا رفته

ابراهیموویچ در حال حاضر پس از دو گل در آخر هفته در ناپل مصدوم شده است ، اما او اصرار دارد که برای مدت طولانی زمین را ترک نخواهد کرد.

وی گفت: “این هیچ چیز جدی نیست.” “فقط یک یا دو هفته.”

مباحث ذکر شده در این مقاله