لیگ قهرمانان اروپا: “بارسلونا” پس از شکست کیف “دینامو” به رده شانزدهم رسید


روز سه شنبه ، “بارسلونا” به شانزدهمین لیگ قهرمانان اروپا رفت ، در حالی که دو بازی باقی مانده بود ، زمانی که مارتین بریتوائیت در پیروزی مقابل “دینامو” کی روش با نتیجه 4-0 گلزنی کرد. لیونل مسی در میان چندین بازیکن اصلی بود که برای “بارسا” استراحت کرد “اما دبل Braithwaite ، و همچنین گلهای سرخیو Dest و جانشین آنتوان گریزمان کاتالان ها را در جاده ایمن نگه داشت ، از گروه G وارد یوونتوس شد. مکان های اول و دوم هنوز مشخص نشده است ،” بارسلونا “در خارج از” Ferencvaros “در هفته آینده پیش از تصمیم احتمالی خانگی یووه ، که به لطف آلوارو مارات ، برنده فقید ، تیم مجارستان را در تورین 2-1 شکست داد.

بوق تجاری

رونالد کومان گفت: “ما به هدف خود رسیده ایم.” “ما گرسنه به نظر می رسیدیم و چهار گل به ثمر رساندیم. بازیکنان مهم توانستند استراحت کنند و جوانان شایسته دقیقه خود بودند.”

کومان با به دست آوردن بیشترین امتیاز در سه بازی اول ، از فرصت چرخش در کیف استفاده کرد ، زیرا مسی و فرانکی دی یونگ کاملا از ترکیب خارج شدند و جوردی آلبا و گریزمان روی نیمکت بودند.

در عوض ، کومان تیم جوانان را نام برد که اولین حضور اسکار مینگز در تیم اصلی بود و فرانسیسکو ترینکائو ، پدرو و کارلس النا نیز فرصت تأثیرگذاری را داشتند.

همچنین کنراد دو لا فوئنته و ماتئوس فرناندز اولین بازی های دیرهنگام خود را ارائه دادند.

حریفان مطمئناً سخت تر از دینامو خواهند بود ، اما مینگز 21 ساله مهار شده است و با توجه به کسری که بارسلونا در خط دفاعی دارد ، ممکن است دوباره به او اعتماد شود. جرارد پیکه ، ساموئل امتیتی ​​و رونالد آراوخو مصدوم شدند.

کومان گفت: “او نشان داده است که می توانیم روی او حساب کنیم.”

برایتوایت مطمئناً آسیبی ندید ، در مجموع تعداد گلهای “بارسا” را در 13 دقیقه از یک گل به سه گل رساند ، گل دوم – یک پنالتی و یک بازگشت کاملاً شایسته برای کار خستگی ناپذیر پیش رو.

این پیروزی همچنین به فرم عالی بارسا در اروپا ادامه می دهد ، در تضاد کامل با مبارزه آنها در لالیگا ، جایی که آنها پس از شکست 1-0 مقابل اتلتیک مادرید در روز شنبه در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند.

دینامو همچنین بدون ویکتور تسگانکوف ، بهترین گلزن خود ، که بیمار بود و هرگز حریفان را تهدید نکرد مانند بازی برگشت ماه گذشته ، تمام شد.

اکنون آنها برای کسب مقام سوم و راهیابی به لیگ اروپا با “فرنسواروس” می جنگند.

در نیمه اول “بارسلونا” با توپ و میدان مسلط شد ، اما حتی اگر میزبان حتی در وقت استراحت یک تهدید کوچک داشت ، نتوانست دفاع قاطع “دینامو” را بشکند.

وقتی دروازه پاس به هلن را از دست داد ، دروازه آغازین از یک منبع بعید به وجود آمد ، و در حالی که توپ در لبه محوطه جریمه به برایتوایت برگشت داده شد ، دست آن را در اختیار گرفت ، آن را در قدم حمل کرد و برای اولین گل خود به گوشه دور شوت زد.

وقتي كه بريتوايت پنج دقيقه بعد به گوشه دروازه آلنا در پشت دروازه ختم شد و سه ضربه را از روی نقطه پنالتی زد ، پس از آنكه دنيس پوپوف از پشت به لگد برخورد كرد و تلاش كرد از روي پاس آلبا با ضربه سر برخورد كند.

بالا رفته

پوپوف از قبل در آتش بود ، که ظاهراً بهترین موقعیت دینامو در پست عقب بود ، در حالی که کمان با ایجاد گریزمان ، آلبا و ریکی پویگ تغییراتی را ایجاد کرد.

پویگ باید یک چهارم اضافه کند ، اما قبل از اینکه گریزمان این کار را انجام دهد ، دستش را از دست داد ، یک بازی جذاب را چرخاند ، وارد مسابقه شد و یک پیروزی راحت را به دست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله