لیگ قهرمانان: استفانی فراپارت تاریخ داوری را ایجاد می کند ، زیرا یوونتوس دینامو کیف را شکست داد


استفانی فرپارت اولین زنی شد که چهارشنبه در لیگ قهرمانان مردان قضاوت کرد ، زمانی که کریستیانو رونالدو 750مین گل شغلی خود را در پیروزی 3-0 یوونتوس مقابل دینامو کیف به ثمر رساند. فرپارت 36 ساله قبلا وارد بازی شده است تاریخ به عنوان اولین زن داور لیگ 1 ، و مسئولیت فینال یوفا سوپرجام 2019 بین لیورپول و چلسی را بر عهده گرفت. در اکتبر ، او همچنین در لیگ اروپا حضور یافت. فابیو پاراتیچی ، افسر ارشد فوتبال یوونتوس پیش از بازی “Fraporta” گفت: “سد دیگری شکسته شده است ، ما می دانیم که بسیار خوب است ، که مهمترین و اساسی ترین است.”

بوق تجاری

قهرمانان ایتالیا در کنار بارسلونا ، رهبر گروه G ، به زوج شانزدهم نهایی صعود کرده اند ، اما هنوز هم می توانند اسپانیایی ها را در مکان اول از دور خارج کنند ، سه امتیاز پشت سر آنها قرار دارند و سه شنبه آینده به نیوکمپ می روند.

“ما برای” بارسلونا “آماده هستیم ، – آندره پیرلو ، مربی” یوونتوس “گفت ، تیمش مقابل” تورین “” بارسا “با نتیجه 2-0 شکست خورد ، در نتیجه رونالدو با ویروس کرونا از دست داد.

“این یک بازی است که از نظر عزت نفس فصل را تغییر می دهد و ما برای پیروزی به آنجا خواهیم رفت.

“اما ابتدا دربی (تورین) فرا می رسد و ما باید روی لیگ تمرکز کنیم. حتی اگر واجد شرایط باشیم ، این مهم نه تنها برای رده بندی بلکه برای پیشرفت ما نیز مهم است.

“اما من از بازی و رویکرد بچه ها خوشحالم. من جوان هستم و می دانم که باید به عنوان بازیکنانم بهتر شوم اما به کار خود ادامه دهم.”

– موفقیت Chiesa –

یوونتوس در زمین با اوکراینی ها چندین مشکل داشت که در 20 اکتبر نیز در کیف با نتیجه 2-0 پیروز شد.

قبل از اینکه رونالدو و آلوارو ماراتا در نیمه دوم دو گل دیگر اضافه کنند ، فدریکو کیزا با به ثمر رساندن گل اول در دقیقه 21 از این پیروزی الهام گرفت.

جورجی بوشچان دروازه بان دینامو سر وستون مک کنا را به مدت 17 دقیقه نگه نداشت.

اما پنج دقیقه بعد ، کیهسا ، هافبک سابق فیورنتینا با ضربه سر الکس ساندرو توانست بوشچان را برای اولین گل خود از زمان پیوستن به یوونتوس از دو ماه پیش شکست دهد.

رونالدو نیم ساعت بعد به درخت برخورد کرد و بوشان نیز اوایل نیمه دوم ستاره پرتغالی را تکذیب کرد.

تیم میهمان فرصت کمی داشت ، اما Wojciech Szczesny خوب کار کرد تا مانع از گلزنی ویکتور تسگانکوف قبل از تعطیل شود.

درست قبل از یک ساعت ، “Chiesa” ایتالیایی قبل از ارسال سایبان کم برای مارات ، جناح راست را شکست ، که بوشچان برای شکستن آن به مسیر رونالدو فشار آورد.

بالا رفته

این بازیکن 35 ساله رکورد لیگ قهرمانان خود را به 132 گل در مسابقات افزایش داد و نتایج باشگاه و کشور را به 750 گل رساند.

Chiesa در 25 دقیقه مانده به پایان بازی بار دیگر به گل سوم کشیده شد ، و یک سری از ماراتا را انتخاب کرد که قبل از زدن گل ششم خود در این فصل لیگ قهرمانان سه ضرب انجام داد و در اوکراین نیز یک گل زد.

مباحث ذکر شده در این مقاله