ژیرو با چهار دروازه مقام اول “چلسی” – فوتبال – را در اختیار دارد

مهاجم اولیویه ژیرود چهار امتیاز کسب کرد وقتی چلسی مسلط روز چهارشنبه سویا را 4-0 شکست داد و مقام اول گروه E لیگ قهرمانان را از دست داد. در نتیجه ، چلسی از پنج مسابقه 13 امتیاز کسب کرد ، جلوتر از سویا که دوم شد ، بهترین رکورد برابر اسپانیایی را پس از تساوی 0-0 در استمفوردبریج در بازی برگشت کسب کرد.

مدیر چلسی ، فرانک لمپارد ، یک ترکیب پرماجرا با سه مهاجم پشت ژیرو ترتیب داد و حرکت جسورانه او سود زیادی را به همراه داشت زیرا این بازیکن فرانسوی به سمت همه سیلندرها شلیک کرد. فات پس از دویدن سریع در مرکز کی هوورز در دقیقه هشتم با لبه چپ از 10 متر دروازه خود را باز کرد و “چلسی” در نیمه اول مقاومت ناپذیر دو موقعیت دیگر را از دست داد.

پس از وقفه ، ترافیک یک طرفه بیشتر بود که در دقیقه 54 ژیرود با برتری دو برابری ، دروازه بان آلفونسو پاستور را با یک پای راست فریب خورده ، ناکام گذاشت و پس از پاس هوشمندانه ماتئو کواچیچ ، از مدافع عبور کرد.

او در دقیقه 74 با ضربه سر 3-0 نتیجه را به ثمر رساند ، که توسط انگولا کانته یک بازیکن تعویضی با مشت فوق العاده اجرا شد و پس از نقض کیفی توسط سرجی گومز ، در دقیقه 83 با پنالتی کیک را روی کیک قرار داد.

“سویا” که در دور قبلی بازی ها 16 جایگاه آخر را به همراه “چلسی” رزرو کرده بود ، جلوی دندان بدون دندان به نظر می رسید و فقط یک توپ از نمانیا گودل ، که از نوار عبور کرد ، به دلیل تلاش آنها نشان داده شد.

در برنامه گروهی دیگری که روز چهارشنبه زودتر برگزار شد ، کراسنودار روسیه با برتری 1-0 خانگی مقابل استن رنه ، رقیب فرانسوی خود ، صعود خود را در سی و دومین لیگ اروپا قطر کرد.