لیگ قهرمانان اروپا: نیمار با دو دون نزول “منچستر یونایتد” ، لیگ قهرمانان PSG را منتشر می کند


پاری سن ژرمن گامی عظیم در جهت جلوگیری از خروج زودهنگام ناخوشایند از لیگ قهرمانان برداشته و منچستر یونایتد کار زیادی را برای رسیدن به عدد 16 ترک کرده است زیرا نیمار در پیروزی 3-1 در اولدترافورد دو گل به ثمر رساند. ، “یونایتد” و “RB” لایپزیگ در حال حاضر با 9 امتیاز در بالای گروه “H” و یک بازی دیگر یکسان هستند. اما قهرمانان فرانسه پیشرو هستند ، زیرا روز سه شنبه آنها از “استانبول Basaksehir” و “United” حذف شدند “او وقتی به آلمان می رود نیاز به یک امتیاز دارد.” توماس توخل ، سرپرست PSG گفت: پیروزی در اولدترافورد یکی از بزرگترین مشکلات جهان است. این تیم نشان داده که شکست را قبول نخواهد کرد. این یک گام بسیار دشوار است ، اما ما هنوز هم باید آخرین قدم را برداریم. ما هنوز کارهای زیادی برای انجام داریم ، با همان ذهنیت ، همان آتش بازی می کنیم. “

بوق تجاری

در ابتدای نیمه دوم ، شاگردان اوله گونار سولسکایور شانس زیادی برای از دست دادن داشتند ، این مسابقه با نتیجه 1 بر 1 آماده شد پس از آنکه مارکوس راشفورد آغازین بازی نیمار را لغو کرد.

سولسکر گفت: “ما موقعیت های عالی ، لحظات عالی داشتیم و وقتی به بازی های بزرگ می رسید تفاوت ایجاد می کند.”

با این حال ، تصمیم سرمربی یونایتد برای جانشینی فرد تا زمانی که ثانیه ای پس از ارسال مارکینوس به گل دوم PSG فرستاده شود ، یک اشتباه ساده لوحانه بود که باعث شد او جان خود را از دست دهد.

هافبک برزیلی خوش شانس بود که از کارت قرمز قبل از وقفه جلوگیری کند ، زمانی که فقط پس از آنکه یک ضربه سر از لئاندرو پاردس دریافت کرد ، کارت زرد به او نشان داده شد.

سولسکر اذعان کرد که در حال تعویض استراحت است.

“ما در مورد حفظ آرامش ، ماندن روی پاها و دیگری در کنار کارت زرد صحبت کردیم.”

اوایل روز چهارشنبه برنده اخیر لایپزیگ در هیجان 4-3 در استانبول ، PSG را برای پیروزی تحت فشار قرار داد و سرنوشت خود را از ششمین مسابقه در دستان خود نگه داشت.

میهمانان در پاسخ درخشش را شروع کردند و فقط شش دقیقه بعد وقتی نیمار به ضربه دفع شده کیلیان امباپه برخورد کرد تا از کنار دیوید دی خیا عبور کند ، جلو رفتند.

اولین فرار خوشبختانه فرد در دقیقه 24 رخ داد ، وقتی دائیلی ایتالیایی ، دائله اورساتا پس از بازرسی از حادثه ، احساس کرد کارت زرد کافی است.

وقتی شوت راشفورد دانیل را از انحراف شیطانی به نام کیلور ناواس اشتباه گرفت ، توهل عصبانی شد وقتی که تنها هشت دقیقه بیشتر به یونایتد نیاز بود تا از آن بیشتر استفاده کند.

– خانم رزمی –

اما هنگامی که موفقیت PSG قبل از وقفه حاصل شد ، به لطف انعطاف پذیری یونایتد ، اوایل دوره دوم به آنها مرخصی لازم داده شد.

آنتونی مارسیال پس از کار درخشان راشفورد و ادینسون کاوانی به لطف کار درخشان خود به نوعی گل را مشتعل کرد.

کاوانی پس از 200 بار گلزنی در هفت فصل حضور در پارک د پرنس ، یک گلزن رکورددار پی اس جی است ، اما اروگوئه ای با پایان یافتن قراردادش در ماه ژوئن ، مجاز به ترک وی به صورت رایگان بود.

این بازیکن 33 ساله با انتقاد ناچیز از ناواس فاصله داشت ، که قبل از آنکه بلوک شجاع مارکوئینوس مارسیال را انکار کند ، از روی تیر برگشت.

آینده توکل به عنوان سرمربی PSG ممکن است به دلیل صعود ناموفق از مرحله گروهی مورد تردید باشد ، اما او با ایجاد تغییر در سیستم ، حساسیت تیمش در ضد حمله را هنگام معرفی آندر هررا و میچل بیکر ، در کمک به سهم مهمی ایفا کرد. .

دخیا با یک حرکت باورنکردنی از سمت چپ بیکر به سمت چپ مهار کرد ، اما این فقط PSG را به تأخیر انداخت تا بازی را برای چند ثانیه برگرداند ، زیرا از زاویه توپ به مارکوینوس رسید تا از فاصله نزدیک آن را پیش ببرد.

مارکینوس به RMC Sport گفت: “ما می دانستیم که چیزهای کوچک مهم هستند.” “آنها ریسک نکردند ، ما خود را پذیرفتیم و امروز هیجان زده ایم.

“در نیمه دوم ما شجاعت و فردیت بازی و ریسک پذیری را داشتیم. مربی با دستور خطرات به ما اعتماد به نفس داد. کار کرد و ما واقعاً خوشحال هستیم.”

بالا رفته

کمتر از یک دقیقه پس از توپ ، سرانجام یونایتد به 10 مرد سقوط داد که خوشبختی فرد تمام شد ، حتی اگر قبل از لغزش با هررا توپ بازی می کرد.

و PSG انتقام سقوط خیره کننده لیگ قهرمانان در سال 2019 به یونایتد را گرفت و در زمان محرومیت وقتی نیمار رافینیا را به خانه برد یک پیروزی بزرگ را با یک سوم بدست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله