لیگ برتر هند: کریس گیل “قسمت عظیمی” از پادشاهان XI پنجاب قبل: KL Rahul

[ad_1]

IPL 2020: کریس گیل

IPL 2020: کریس گیل 99 ضربه برای Kings XI پنجاب در برابر Rajasthan Royals به ثمر رساند.© BCCI / IPL


کریس گیل ، کشتی گیر کریس هی پنجاب (KXIP) روز جمعه بی نتیجه رفت وقتی که سلطنتی راجستان گل را تعقیب کرد ، اما کاپیتان KL Rahul “رئیس جهان” را ستود و گفت که ضربه زدن به ویکت “چسبناک” آسان نیست. هنگامی که گیل 99 ران را با 63 گل به ثمر رساند ، امتیازات دقیق را بیشتر به ثمر رساند. “رئیس جهان” همچنین 1000 سیکس را در کریکت T20 نگه داشت. با این حال ، اجرای جامع خفاش به تیم های سلطنتی کمک می کند تا با هفت ویکت پیروزی مقابل KXIP را به دست آورند. جمعه ، در ورزشگاه شیخ زاید.

بوق تجاری

راهول گفت که با ضرب و شتم گیل ، هیچ کس هرگز نمی گوید که او 41 ساله بوده است. کاپیتان همچنین گفت که “رئیس جهان” قسمت عظیمی از اتاق پانسمان آنها است.

“من فکر می کردم که در 10-15 رانش از تعداد قبلی قرار داریم. ما قبلاً در اینجا دیده ایم و 160-170 چیزی بود که تصمیم گرفتیم یک پیروزی کامل شود. پس از باخت زودهنگام مندیپ ، من و کریس احساس کردیم ویکت آسان نیست جنگیدن. کریس اعتبار زیادی دارد. فکر نمی کنم کسی به جز کریس بتواند روی یک گل چسبنده چنین بجنگد و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی به ما بدهد. “

“من در این باره صحبت کردم ، او (گیل) بخش بزرگی از اتاق لباس ما است و داشتن شخصی مانند آن بسیار الهام بخش است. او کمد لباس را مثبت نگه می دارد ، و هنگامی که کریس مشغول است ، سرگرمی زیادی انجام می شود. نه. شما می توانید بگویید او 41 ساله است. هنوز هم مانند گیل هنگام ورود به IPL مشابه بود. “

راهول همچنین احساس می کند که عامل مسابقه در این امر نقش داشته است ، زیرا در مرحله دوم شکست دادن آن آسان شد.

راهول گفت: “یكی از اصلی ترین دلایل کشتی های سلطنتی قادر به شکستن بود ، عامل مسابقه بود. آنها هیچ وثیقه ای از وثیقه های خود نگرفتند.

بالا رفته

وی افزود: “هر خفاشی كه وارد زمین می شود ، توپ را می زد و به مرزها برخورد می كرد. این برای آنها مفید بود و مسابقه دلیل بزرگی برای این امر بود.”

KXIP در مسابقه پلی آف هنوز زنده است زیرا به لطف سرعت خالص بهتر با 13 امتیاز در 13 بازی چهارم است و بالاتر از Rajasthan Royals (12 امتیاز) است. دفعه دیگر آنها در یکشنبه ، اول نوامبر در Chennai Super Kings در ابوظبی اجرا می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]