“هالووین با پادشاهان سلطنتی”: ستاره های راجستان سلطنت شخصیت های خیالی را ارائه دادند. حدس بزن کی کیست

[ad_1]

Rajasthan Royals در توییت خود در هالووین انگلیس را به عنوان سوپرمن به تصویر کشید.© RR / توییتر


سلطنتی راجستان امید خود را برای رسیدن به پلی آف IPL 2020 حفظ کرده است و روز جمعه با پیروزی مقابل پادشاهان XI پنجاب در ورزشگاه کریکت شیخ زاید در ابوظبی تحت تأثیر قرار گرفت. RR با کسب مقام چهارم KXIP ، سطح به امتیاز با جدول چهارم KXIP ، به مکان پنجم صعود کرد و هر دو تیم برای پایان مرحله لیگ هر کدام باید یک مسابقه انجام دهند. به لطف عملکرد درخشان در اردوگاه RR روحیه بالایی پیدا خواهد کرد و به نظر می رسد توییتر Rajasthan Royals با روحیه جشنی روبرو شده و برای هوادارانش هالووین آرزو می کند.

بوق تجاری

قلم RR در توییتر با برخی از نام های ستاره تیم ، در لباس شخصیت های مختلف ، در توییتر تصاویر نوشت. واگن استیشن انگلیس بن استوکس ، که یک ابرمرد در این زمینه است ، به وضوح سوپرمن بود ، در حالی که RR ، Joffre Archer ، پادشاه ریتم ، شخصیت Game of Thrones شد.

Sanju Samson همچنین بخشی از توییت RR بود و به عنوان قهرمان Marvel Comics Doctor Strange معرفی شد.

این سه بازیکن مورد بحث در روزی که Roastast Royals جمعه با هفت دروازه Kings XI پنجاب را شکست داد واقعاً قهرمان بودند.

Joffre Archer ، دروازه بان اصلی RR در IPL 2020 با 19 اسکالپ به نام خود ، دو ویکت گرفت و فقط 26 اجرا کرد. او در فینال و با توجه به کارهای KXIP ، کریس گیل را به ضرب 99 گرفت.

بالا رفته

در تعقیب و گریز بن استوکس و سانجو سامسون فقط درخشان بودند. یونیورسال انگلیس 50 گل از 26 گل را به ثمر رساند تا تیمش یک شروع راحت داشته باشد ، در حالی که سامسون همان خوب بود و یک پنالتی 35 توپ را به ثمر رساند.

این پیروزی به این معنی بود که آنها با یکشنبه بازی در لیگ مقابل Calcutta Knight Riders در رقابت های چهار تیم برتر باقی بمانند.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]