آمیت پانگل ، سانجیت در مسابقات بوکس فرانسه طلا گرفت

[ad_1]


برندگان جایزه جهانی آمیت پانگال (52 کیلوگرم) و سانجیت (91 کیلوگرم) در اولین مسابقه خود پس از استراحت مجبور به ویروس کرونا ، طلا گرفتند و جوایز عمده مسابقات بین المللی بوکس الکسیس واستین را در نانت فرانسه کسب کردند. آمیت ، همچنین قهرمان بازی های آسیایی ، جمعه شب علاوه بر اینکه مدال نقره بازی های مشترک المنافع بود ، رنه آبراهام آمریکایی را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. در برخورد در بالاترین سطح و ارائه طلا.

بوق تجاری

در دسته زیر 75 کیلوگرم ، آشیش کومار دارنده مدال نقره آسیا پس از اینکه رقیبش ، جوزف هروم هیکس ، آمریکایی ، به دلیل مصدومیت به او انتقال داد ، مدعی طلا شد.

با این حال ، کاویندر سینگ بیشت دارنده مدال نقره آسیا (57 کیلوگرم) پس از اینکه مقابل ساموئل کیستاگوری مورد علاقه محلی قرار گرفت ، 2-1 تقسیم شد و با مدال نقره موافقت کرد.

پیش از این ، هند سه مدال برنز برای شیوا تاپا در 63 کیلوگرم دارنده مدال آسیا ، سومیتا سنگوان در 81 کیلوگرم و ساتیش کومار (91 کیلوگرم +) کسب کرده بود. هر سه در نیمه نهایی باختند.

این اولین مسابقه بین المللی بود که بوکسورهای هندی پس از مسابقات مقدماتی المپیک در اردن در ماه مارس شرکت کردند.

در این حالت ، نه سرخپوست – پنج مرد و چهار زن – به المپیک توکیو راه یافتند که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به سال آینده موکول شد.

تقویم مسابقات هند و همچنین برنامه تمرینی به دلیل خاموشی که به دنبال گسترش بیماری همه گیر منجر به ممنوعیت مسابقه اسپارینگ در اردوی ملی در پاسیو شد ، به شدت مختل شد.

این اردوگاه در ماه اوت در میان پروتکل های سخت ایمنی بهداشت از سر گرفته شد و فقط برای المپیک آزاد و امیدوار بود.

بالا رفته

هندی ها در حال حاضر در یک سفر مطالعاتی 52 روزه به اروپا هستند و در این مدت بیشتر در آسیزی ایتالیا بودند.

بوکسورها و کارکنان پشتیبانی آنها در تاریخ 15 اکتبر راهی میدان شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]