طرفداران Mohun Bagan متوقف نشد، بازاریابی Ambush متوقف شد IPL: KKR

تیم کلکته نایت سواران© BCCI

Kolkata Knight Riders روز دوشنبه این ادعاها را رد کرد که آنها به هوادارانی که پیراهن Mohun Bagan را در باغ ادن در طول بازی IPL خود در برابر Lucknow Super Giants اجازه ندادند، آنها را “گمراه‌کننده” خواند. گروه RP Sanjiv Goenka مالک هر دو باشگاه LSG و Mohun Bagan، یک باشگاه فوتبال صد ساله است. پس از اینکه بخشی از طرفداران موهون باگان ادعا کردند که از ورود آنها به باغ های ادن منع شده اند زیرا آنها آرم موهون باگان را روی تی شرت ها و روسری های خود داشتند، مدیریت KKR این ادعاها را رد کرد و با عبارات پنهانی گفت که گروه گوئنکا درگیر این موضوع است. بازاریابی کمین». .

KKR در بیانیه ای گفت: “گزارش های گمراه کننده متعددی وجود دارد مبنی بر اینکه مدیریت KKR از ورود برخی از هواداران به باغ های عدن در طول بازی KKR vs LSG IPL در 20 می جلوگیری کرد.”

“برای ثبت، مدیریت KKR هیچ ارتباطی با مدیریت جمعیت در استادیوم ندارد. به ما گفته شده است که برخی از منافع شخصی اقدام به بازاریابی کمین کردند، که طبق سیاست لیگ IPL بلافاصله توسط تیم بازاریابی ضد کمین IPL متوقف شد.

“KKR از رابطه عالی که با همه طرفداران خود در کلکته دارند و هر بازی در باغ ادن که تمام شده است سپاسگزار است. او یکی از بزرگترین طرفداران هر فرنچایز را دارد و ما هرگز به کسی از حقارت نگاه نخواهیم کرد.”

موهون باگان روز یکشنبه پس از اینکه هواداران پیراهن پوش آنها از ورود به باغ عدن منع شدند، نایت سواران کلکته را به شوخی متهم کرد.

دباشیش دوتا، دبیر کل موهون باگان در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: “این یک مسابقه ویژه برای هواداران موهون باگان بود زیرا LSG پیراهن سبز و قهوه ای جدید را پوشید.”

اما مدیریت KKR آزادی هواداران Mohun Bagan (که طرفداران KKR و LSG نیز هستند) را با عدم اجازه ورود آنها به ورزشگاه در حالی که پیراهن Mohun Bagan را پوشیده بودند محدود کرد. دوتا گفت که KKR احساسات هواداران باشگاه فوتبال را جریحه دار کرده است.

او گفت: “باشگاه ورزشی موهون باگان این تصمیم مدیریت KKR یا بی احترامی به باشگاه ملی هند و آسیب رساندن به احساسات هواداران ما را به شدت محکوم می کند.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله