توییت سوراو گانگولی در قدردانی از شوبمن گیل، طرفداران ویرات کوهلی را ناامید کرد.

در آخرین بازی لیگ برتر هند (IPL) فصل 2023، دو قرن توسط ویرات کوهلی و شوبمن گیل در روز سوپر یکشنبه به ثمر رسید. به نظر می‌رسید که کوهلی رویال چلنجرز بنگلور را در آستانه صعود به پلی آف قرار داده است، اما گیل به گجرات تایتانز کمک کرد تا با 6 ویکت برنده شود که باعث شد RCB از مسابقات خارج شود. در حالی که دنیای کریکت شیفته بازی کوهلی و گیل در این مسابقه شده بود، حتی سوراو گانگولی، کاپیتان سابق هند نیز چند کلمه در توییتر به اشتراک گذاشت. اما طرفداران کوهلی و RCB کاملا از دادا راضی نبودند.

گانگولی در توییت خود از ماهیت کاریزماتیک IPL تمجید کرد که باعث شد او در آخرین بازی مرحله لیگ دو صد گل به ثمر برساند. اما در حالی که رئیس سابق BCCI از گیل استقبال ویژه ای کرد، نام ویرات کوهلی در توییت وی ذکر نشد.

گانگولی در توییتی نوشت: “این کشور چه استعدادهایی تولید می کند… آبشش های شوبمن.. وای.. دو ضربه خیره کننده در دو اینینگ.. IPL… … چه استانداردی در مسابقات.”

طرفداران RCB پس از دیدن اینکه گیل در توییتر مورد اشاره ویژه قرار گرفت اما نه کوهلی، ناامیدی خود را ابراز کردند.

مدت هاست که صحبت از تیرگی روابط بین گانگولی و کوهلی شده است. این حماسه پس از اپیزود «بدون دست دادن» بین دو غول جیرجیرک بالا گرفت. اگرچه زمانی که دهلی کپیتالز و رویال چلنجرز بنگلور برای دومین بار همدیگر را ملاقات کردند، دست دادن بین این دو رخ داد، برخی از طرفداران معتقدند که همه چیز بین این دو خوب نیست.

در مورد دیدار رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز، شکست تیم کوهلی منجر به حذف آنها از مسابقات شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله