سونیل گاواسکار “بزرگترین چالش” MI Rohit Sharma را در تجزیه و تحلیل کوبنده برجسته می کند.

MI روهیت شارما هنوز یک مسابقه در IPL 2023 نبرده است© BCCI/Sportzpics

سونیل گاواسکار بزرگ بر این باور است که فقدان همکاری، به ویژه بین روهیت شارما و ایشان کیشان، برنده پنج بار هندی‌های بمبئی در IPL ادامه دارد. MI در دو دور اول خود در شانزدهمین لیگ برتر هند با شکست مقابل چنای سوپر کینگز و رویال چلنجرز بنگلور مواجه شد و روهیت و ایشان موفق نشدند. گاواسکار در گفتگو با ستاره اسپورت گفت: “بزرگترین مشکل MI از فصل گذشته تا به امروز عدم همکاری بوده است. اگر شراکت بزرگی نداشته باشید، گرفتن امتیاز بزرگ برایتان سخت است.

“مشاهده شده است که MI به طور مداوم در این زمینه تلاش کرده است. MI باید بر اساس یک همکاری کوتاه اما مفید بین روهیت شارما و ایشان کیشان ساخته می شد، اما آنها شکست خوردند. در نبرد دو تیم رده پایین تر، MI روز سه شنبه در فیروزشاه کوتلا به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت.

در غیاب کاپیتان همیشگی خود ریشابه پنت، دی سی نیز در لیگ با مشکل مواجه شد.

هر دو تیم هنوز پیروزی در این رقابت ها را تجربه نکرده اند و به کیفیتی که دارند عمل نکرده اند.

تام مودی، بازیکن سابق تیم ملی استرالیا، گفته است که دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کپیتالز باید سرعت خود را افزایش دهد، زیرا گلزنی با سرعت سریع برای تیم در پاورپلی بسیار مهم است.

دیوید وارنر نه تنها باید برای دهلی کپیتالز گل بزند، بلکه در حال گلزنی است. او همچنین باید سرعت بازی را تنظیم کند که کمی کاهش یافته است.

من می خواهم ببینم که او بازی را زود به دست می گیرد، به خصوص زمانی که قانون تعویض به تیم انعطاف بیشتری می دهد.” در همین حال، عرفان پاتان، دروازه بان اسبق هند، علیرغم شکست مهیب در خانه مقابل لاکنو سوپر جاینتز در روز دوشنبه، از رویال چلنجرز بنگلور برای صعود به پلی آف حمایت کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله