سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل پایتخت دهلی، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا MI کامرون گرین را کنار خواهد گذاشت؟

هندی‌های بمبئی علیرغم داشتن بازیکنان ستاره در تیم، دو شکست متوالی را در IPL 2023 متحمل شده‌اند. آنها انتظار بیشتری از استعدادهای بومی خود دارند زیرا به دنبال اولین پیروزی فصل خود در برابر دهلی کپیتالز در ورزشگاه آرون جیتیلی هستند. سهشنبه. دستیابی به ثبات در یک لیگ بسیار رقابتی زمانی که بازیکنان هند ارائه نمی دهند بسیار دشوار است و این همان چیزی است که بمبئی را آزار می دهد.

MI چیزهای زیادی برای مرتب کردن دارد، که با سفارش بالای انفجاری خود شروع می شود، که تا کنون برای فریب دادن چاپلوسی کرده است. دو نفره روهیت شارما و ایشان کیشان نتوانستند شروع محکمی برای تیم فراهم کنند.

کاپیتان روهیت شارما قبل از اینکه زیبایی توپ از توشار دشپنده در برابر CSK برتری یابد ظاهر خوبی داشت.

همچنین انتظار می رود یک ضربه ویژه از ایشان کیشان در حالی که قرارداد میلیون دلاری کامرون گرین تاثیری نداشته باشد. گرین در بولینگ پیشرفت کرد اما شکست ضربه زدن به MI بیشتر آسیب می رساند. بمبئی ممکن است او را برای بازی مقابل دی سی کنار بگذارد.

وقتی یک batsman از فرم خارج می شود، او اخباری برای بیرون آمدن پیدا می کند و این همان چیزی است که با ستاره ستاره Suryakumar Yadav اتفاق می افتد، که امیدوار است تیزبینی غیرمنتظره او در روز سه شنبه به پایان برسد.

تیلاک ورما جوان در دپارتمان ضربه زنی عالی بود که در غیر این صورت ضعیف بود.

روهیت هیچ تردیدی نداشت که بعد از بازی CSK بگوید که بازیکنان بزرگسال باید گام بردارند.

Jofra Archer نیز نتوانست تحت تاثیر قرار دهد، در حالی که تیم دیوید نیز به دنبال اثبات توانایی خود به قهرمان پنج دوره خواهد بود.

سرخپوستان بمبئی بازی یازدهم مقابل پایتخت دهلی را پیش بینی کردند:

روهیت شارما، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، تیلاک وارما، تیم دیوید، ارشد خان، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، جوفرا آرچر، کومار کارتیکیا، جیسون بهرندورف

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله