آمیت میشرا بازیکن LSG به اشتباه روی توپ تف کرد و ویرات کوهلی نیز به همین سمت رفت. نگاه کن

تماشا کنید: آمیت میشرا، مامور LSG، به اشتباه روی توپ تف می کند و همزمان ویرات کهلی را بیرون می کشد.

آمیت میشرا روز دوشنبه در جریان بازی IPL 2023 در حالی که آب دهانش را روی توپ می‌ریزد، شکار شد.© توییتر

در نتیجه همه گیری کووید-19، بسیاری از قوانین جدید در کریکت معرفی شده است. در حالی که بسیاری از قوانین بعداً با کاهش محدودیت‌ها حذف شدند، یکی از مواردی که بدون تغییر باقی ماند ممنوعیت استفاده از بزاق روی توپ بود. در دنیای قبل از کووید، کریکت‌بازان بزاق را روی توپ می‌گذاشتند تا توپ را تاب بخورد، اما ICC اکنون آن را ممنوع کرده است. بازیکنان امروزه می توانند از عرق خود برای درخشش توپ استفاده کنند. از آنجایی که مدت زیادی از ایجاد تغییرات می گذرد، بازیکنان با آنها سازگار شده اند.

در یک اتفاق نادر، آمیت میشرا، اسپینر لاکنو سوپرجاینتز در حالی که در روز دوشنبه در جریان مسابقات رویال چلنجرز در بنگلور وارد اور دوازدهم شد، در حالی که توپ را با بزاق آغشته می کرد، دیده شد. اقدام میشرا در دوربین شکار شد.

اینجا را ببین:

داوران متوجه این موضوع نشدند و جالب اینکه میشا در سومین توپ اوور ویکت بازکننده RCB ویرات کوهلی را به دست آورد.

در صحبت از بازی، نیکلاس پوران 62 ران از 19 توپ به ثمر رساند، زیرا LSG در آخرین توپ مسابقه، هدف 213 ران را در مقابل RCB تعقیب کرد. LSG بازی را با یک ویکت برد.

Marus Stoinis نیز با توپ 65 off 30 به LSG کمک کرد.

پیش از این، نیم قرن از Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell RCB را برای 2 در 20 اور به 212 رساندند. دو پلسیس با 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر باقی ماند، در حالی که ویرات و ماکسول به ترتیب با 61 و 59 توپ اخراج شدند.

کاپیتان LSG KL Rahul برنده پرتاب شد و اولین بار در این بازی به کاسه دست یافت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله