سفر من مانند یک سفر در بزرگراه بود ، گاهی اوقات دست انداز ، اما بیشتر صاف: آرام – موسیقی

رلو و آهنگساز موسیقی ملو در سال 2015 سفر موسیقی خود را در بمبئی آغاز کرد ، اما در واقع با یک نمایش واقعیت آواز در سال 2017 زنده شد. از آن زمان ، ملو شعرهایی را برای آهنگهایی مانند مورنی بانکه (Badhaai Ho) نوشت. 2018) و Laala Bindi و غیره. موسیقی می گوید سفر او تاکنون بسیار لذت بخش بوده است.

«Kehte hai manzil se zyada safar suhana hota hai. برای من نیز ، این سفر مانند یک سفر در بزرگراه بود ، گاهی اوقات دست انداز اما بیشتر صاف. من هنوز به مقصد نهایی خود نرسیده ام ، اما مطمئنم که منظره از آنجا دیدنی خواهد بود. “ملو ، که اخیراً آهنگ جدیدی به نام Dil Kissko Du را با همکاری Akull منتشر کرد. او می گوید:” این آهنگ درباره سفر جستجوی من است. عشق زندگی من. این حول چهار همسر سابق من و چگونگی ترک من است. اکنون متوجه شدم که این آهنگی صمیمانه است ، اما با داستان طنزآمیز آن را دوست ندارم. من شخصاً همیشه به جنبه های روشن نگاه می کردم ، حتی وقتی رابطه ام تمام شده است. ” .

https://www.youtube.com/watch؟v=yJzyZ4fcKg8

ملو می گوید که پس از جدایی “پا به استودیو” می گذارد تا از آنجا رهایی یابد. “این همیشه با الهام از وقایع واقعی به ساخت موسیقی کمک می کند ، زیرا همیشه موفق می شود مخاطب خود را پیدا کند و قلب او را لمس کند. در غیر این صورت ، معشوقه من و خانواده ام به من برگشتند و کمی خرید همیشه به من کمک می کند. ”

ملو افزود: این ترانه کاملاً الهام گرفته از وقایع زندگی واقعی او نیست و می گوید: “شما می توانید من را یک پسر ناامید بنامید ، نه یک پسر بی عاطفه. Gaane mai toh har ladki mujhe chod ke chali gayi، اما در زندگی واقعی من از بین می رود bhi nai hue mere (می خندد) “.

ملو روی موسیقی بالیوود و همچنین موسیقی مستقل خود کار کرد. و او می گوید این فقط به او کمک کرد. “کار در هر دو حالت افراطی مرا به گونه ای تربیت کرده است که موسیقی زیرزمینی من اکنون معنای تجاری کمی دارد و موسیقی بالیوود من این جرقه زیرزمینی را دارد. من بیشتر از ضربان یا پیشرفت آکورد الهام می گیرم. رپرها همینطور جریان دارند ، بنابراین اگر کمی خوب به من بدهید و من یک ضربه به شما بزنم ، “او می گوید.

سازنده کوکا از 15 سالگی روی موسیقی خود کار می کند. و او می گوید وقتی سرانجام به بمبئی رسید ، برای آن آماده بود. “من از روزهای مدرسه آهنگ می نوشتم و ضبط می کردم. وقتی به بمبئی رسیدم ، آماده بودم تا وظیفه را بر عهده بگیرم. تونی کاکار و ملاقات با برادران اولین کسانی بودند که در بمبئی ملاقات کردم و آنها مرا به مسیر درست هدایت کردند. من از سال 2015 شروع به اجرا با Neha Kakkar کردم و سپس کمک به Meet Bros را در سال 2016 شروع کردم. هنگامی که نمایش واقعیت “Dil Hai Hindustani” در سال 2017 برگزار شد ، کل تجربه نمایش زنده به من کمک زیادی کرد و مورد علاقه Badshah و هند قرار گرفتم. چالش ها هنر ، نویسندگی و سبک آهنگسازی من را جلا بخشید. مشکل واقعی با بهتر شدن هر آهنگی بود که ایجاد می کردم. “ملوف می گوید.

در مورد بحث درمورد خصومت طلبی و علاقه مندی ، ملوو می گوید: “صنعت موسیقی تاکنون با من مهربان بوده است. من احساس می کنم چیزی بیش از دلخواهی و طرفداری ، صنعت موسیقی از ذهنیت نژاد موش رنج می برد یا از کپی برداری از آنچه تمایل دارد یا تبدیل شده است ضربه بزنید. همه چیزی شبیه به آن را می خواهند. افسانه ها به راه خود ادامه می دهند و آنچه قلب می گوید را انجام می دهند. من همچنین روده خود را تماشا می کنم و هیچ آهنگ مرجعی را ردیابی نمی کنم. اگر به شلوغی خود درست هستید و دید تونلی دارید و همچنین کارمای مناسب دارید او می گوید: “خدا به شما فرصت بدهد. دوم اینکه ، من احساس می کنم افرادی که دارای یک طرح پشتیبان هستند ، فقط با یک برنامه پشتیبان مواجه می شوند. شما فقط باید یک برنامه A داشته باشید ، نه یک برنامه B. همه چیز را بروید و جایزه خود را تماشا کنید.” او