لیگ برتر هند 2020: KL Rahul می گوید بازی در کوتاه مدت برابر پایتخت های دهلی دوباره برای گاز گرفتن ما است.


Kings XI ، سرپرست پنجاب KL Rahul معتقد است که “کوتاه مدت” که در باخت اولیه IPL مقابل پایتخت های دهلی نقش داشت ، علی رغم خروج عالی از بازی برگشت مسابقات ، به طور قابل توجهی بر شانس آنها در پلی آف تأثیر گذاشته است. KXIP پس از باخت در آخرین بازی مقابل “Chennai Super Kings” پس از پنج پیروزی در خط ، با 12 امتیاز کار را به پایان رساند تا چشم انداز پلی آف را افزایش دهد. “این ناامیدکننده بود. ما بازیهای زیادی در جیب خود داشتیم و نمی توانستیم از این خط عبور کنیم و فقط خودمان مقصر هستیم. به نظر می رسد این بازی کوتاه مدت (در مقابل پایتخت های دهلی در 20 سپتامبر) دوباره گزنده ما شده است.” راهول در مراسم معرفی بعد از مسابقه گفت.

بوق تجاری

قبل از ورود این مسابقه خاص به مسابقات سوپر اوور ، تصاویر تلویزیونی نشان می داد که داور با فوت مربع منون با صدا زدن کریس جوردن برای یک “اجرا کوتاه مدت” در سومین توپ نوزدهم که توسط کاگیس ربادا بلند شد ، اشتباه می کند. تکرارهای تلویزیونی نشان داد که خفاش جوردن در حالی که اولین اجرای خود را شروع کرد ، با شروع پایان مهاجم غیرفعال ، برابر بود. با این حال ، برای وحشت KXIP ، منون اشاره کرد که جردن هنوز دویدن را تمام نکرده است و فقط یک دویدن به مایانکو آگاروال و کل تیم پنجاب اضافه شده است. به دلیل باخت به CSK ، راهول گفت که هدف این نیست که خیلی خوب بجنگیم.

رهول ناامید بعد از بازی گفت: “این خیلی ساده است. ما خیلی خوب جنگیدیم. بازی عالی تحت فشار ، 180-190 صبر كردیم. ما نتوانستیم تحت فشار خود را تحمل كنیم. ما در نیمه اول نتیجه ای نگرفتیم كه به نتیجه برسد.” .

راهول ، که مسابقات را با 670 دوش از 14 بازی به پایان رساند ، گفت که مواردی که وادینگ و بولینگ در زمان مناسب برخورد نمی کند ، ناهموار هستند. “تیم هنوز احساس می کرد که ما کریکت خوبی بازی می کنیم. ما نابرابر بودیم. بولینگ و وادینگ در نیمه اول مطابقت نداشت ، افتخار کرد که ما این کار را در نیمه دوم انجام دادیم. بسیاری برای افتخار به عنوان یک تیم ، بسیاری” می تواند باشد ”

راهول گفت که کنار آمدن از مسابقات پس از چنین بازگشت شگفت انگیزی به مسابقات بسیار دردناک است.

“این بسیار دردناک است. ما خیلی خوب کار کردیم که به خودمان فرصت صعود را دادیم و به عنوان تیمی به چیزی افتخار می کنیم. اگر یک پیروزی دیگر کسب کنیم و شرایط را بدست آوریم بسیار خوب است ، اما با این وجود در تیم. کمی صدمه خواهد دید ، ما باید تمرینات را تقویت کنیم و سال آینده برگردیم “.

رحول در مورد آنچه روز یکشنبه اشتباه رخ داد ، گفت آنها فاقد مشارکت هستند. “این یک ویکت خوب بود ، اما ما واقعاً نمی توانستیم همکاری کنیم. در شش سال اول با من و مایانکو به مدت 50 سال ما باید یک حرف بزرگ درست می کردیم و یک هدف بزرگتر برای خودمان به دست می آوردیم. راهی که دیپاک (هود) در پایان شکست داد ما را به دست آورد در چنین بازی بزرگی دفاع خوب خواهد بود “.

“من فکر نمی کنم که دستور ضرب و شتم اشتباه بود زیرا ما می دانستیم که باید مقدار زیادی را روی تخته بگذاریم. همه ما می دانستیم که این یک بازی بزرگ است. تنها کاری که ما انجام ندادیم این بود که فشار را کمی کاهش دهیم. یک میان وعده بخورید و یک جفت شریک ایجاد کنید رابطه ای که واقعاً به ما کمک خواهد کرد. ”

بالا رفته

کاپیتان KXIP همچنین از عملکرد جوانان تیم خود در IPL در سال جاری تمجید کرد.

راهول در پایان گفت: “همه جوانان زیاد كار می كنند. هیچ سوالی در مورد میزان سختی كار آنها وجود نداشت. برای جوانان مهم است كه برای به دست آوردن اعتماد به نفس چند بازی خوب انجام دهند و این همان چیزی است كه آنها نشان دادند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله