“بارسلونا” به دنبال تغییر اوضاع در لیگ اسپانیا – فوتبال است

بعد از پیروزی نهایی در دیدار یوونتوس ، بارسلونا به دنبال تغییر اوضاع در لیگ اسپانیا است. باشگاه کاتالان پس از پیروزی در سه پیروزی در لیگ ، از جمله باخت شنبه گذشته مقابل رقیب رئال مادرید ، شنبه وقتی به آلاوس می رود ، شانس زیادی برای اعتماد به موفقیت در لیگ قهرمانان ایتالیا دارد.

“بارسلونا” با شش امتیاز در مکان دوم “مادرید” عقب است و یک موفقیت دیگر می تواند شکاف نگران کننده ای را ایجاد کند – علی رغم حضور بازی در این بازی.

گروهبان روبرتو ، مدافع راست بارسلونا گفت: “اگر اینگونه به بازی خود ادامه دهیم ، پیروزی های بزرگی کسب خواهیم کرد.” “پس از شکست از مادرید ، کسب نتیجه خوب مهم بود. … ما می خواهیم “بارسلونا” که بازی را دیکته می کند ، صاحب توپ باشد و به خوبی دفاع شود. و این همان کاری است که ما انجام می دهیم. ما مربی جدیدی داریم و ریتم خود را می گیریم. “

در شش دیدار قبلی از یوونتوس ، “بارسلونا” هرگز پیروز نشده است. اما تیم در پیروزی 2-0 چهارشنبه آنچه رونالد کومان ، مربی بهترین عملکرد این فصل خواند ، سرمایه گذاری کرد.

این تیم زیر نظر کمان خوب شروع کرد و در دو مسابقه با نتیجه 7 بر 0 پیروز شد. در لیگ اسپانیا یک افت ، تساوی یک بر یک مقابل “سویا” ، شکست “ختافه” با نتیجه 1 بر 0 و “مادرید” در خانه 3 برنده نشد. : 1

این حرکت برد-برد نمایانگر آشفتگی اتاق هیئت مدیره بود. رئیس جمهور جوزپ بارتامیف اعلام کرد که او و هیئت مدیره خود روز سه شنبه استعفا می دهند ، بنابراین از فرصت برای تبدیل شدن به اولین رئیس باشگاه که با رای عدم اعتماد برکنار می شود ، جلوگیری می کند ، رأیی که با موفقیت بیش از 20،000 عضو مورد لابی قرار گرفت.

حالا ، پس از پیروزی در تورین ، “بارسلونا” نزدیک به گرفتن پاس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان است. این تیم با شش امتیاز ، سه امتیاز بیشتر از یوونتوس ، گروه G را رهبری می کند. کیف “دینامو” و “فرنسواروس” هر کدام یک امتیاز دارند.

شورای موقت ، که پس از ترک بارتومئو ، کارهای روزمره بارسلونا را مدیریت خواهد کرد ، روز پنجشنبه معرفی شد. وظیفه چالش برانگیز آن تعیین میزان ایمن بودن انتخابات برای رئیس جمهور جدید در زمان بهبود ویروس کرونا است.

جوآن ترایتر ، عضو شورای موقت ، گفت: “بارسا به حرکت خود ادامه می دهد.” “این واقعیت که تیم در تورین ، جایی که قبلاً هرگز نبوده است ، به پیروزی رسیده است بسیار به ما کمک می کند.”

در طول چهار فصل گذشته ، “بارسلونا” در مرحله حذفی لیگ قهرمانان متحمل خسارات سنگینی شده است ، فصل گذشته برابر “بایرن” مونیخ 8: 2. برای رسیدن به این مرحله حساس مسابقات مسیری طولانی طول می کشد ، اما پیروزی روز چهارشنبه بارسلونا را امیدوار کرد.

دفاع حتی بدون رد جرارد پیکه حتی پس از مصدومیت رونالدو آراوخو وقتی فرانکی دی یونگ از میانه زمین برای کمک به کلمنت لانگلت به زمین رفت.

حمله معروف به رهبری لوئیز سوارز از دست رفته نبود. اما مسی در حال حاضر توسط سلاح های زیادی احاطه شده است که کومان دائماً در حال حرکت برای یافتن شکل عالی است – و حریفان را حدس بزند. یوونتوس هرگز نفهمید.

و شاید از همه مهمتر ، مسی با وجود درخواست خارج از فصل برای ترک باشگاهی که 20 سال در آن درگیر است ، بار دیگر نشان داد که فقط می خواهد بازی کند – و برنده شود.