جواب “وحشی” الكساندر هارتلی كریكت انگلیس به هواداری كه از او س askedال كرد آیا با كیت کراس دوست است یا نه


الكساندر هارتلی و كیت کراس كریكتوردان انگلیس پس از آنكه یك هوادار از او در مورد رابطه داشتن با وی سوال كرد ، با حضور در باشگاههای مورد علاقه خود در لیگ برتر هند (IPL) ، برنامه خندوانه ای برگزار كرد. آنها علاوه بر اینکه در انگلیس هم تیمی هستند ، میزبان پادکست “بدون توپ” هستند که روز دوشنبه سالگرد خود را جشن گرفت. هارتلی به همین مناسبت نوشت: “خوب ، یک سال … هنوز هم بدون تجهیزات ، هنوز هم بدون برنامه ریزی ، اما با لذت بسیار. افتخار ما @ katecross16.” در این باره کاربر توییتر به این س answeredال پاسخ داد: “@ AlexHartley93 و @ katecross16 ملاقات می کنید؟”

بوق تجاری

هارتلی ، که به عنوان یکی از هواداران سلطنت Challengers در زمان Wira Koli Bangalore شناخته می شود ، پاسخ خنده داری را ارائه داد که شامل رقابت معروف بین RCB و Super Kings چنای بود.

وی همراه با یک لبخند استفراغ در توییتر نوشت: “گویی من هرگز با یک طرفدار CSK ملاقات کرده ام …”

کراس خودش با شوخ طبعی به یک شریک پادکست برخورد کرد.

وی نوشت: “لازم نیست کسی را به خاطر پیراهن رنگی که در IPL Alex پوشیده است دوست داشته باشید.”

به تازگی ، هارتلی و کراس دعوت نامه توییتر خود را به ویرات کولی ، کاپیتان RCB و هند ارسال کرده اند تا در پادکست خود به آنها بپیوندند.

“سلام ،imVkohli دوست داری بهNoBallsTCP بیای؟ این خیلی خوشحال کننده خواهد بود @ AlexHartley93!” کراس پس از اینکه یک کاربر پرسید آیا می توانند از کوهلی در پادکست انتظار داشته باشند ، توییت کرد.

هارتلی با لبخندی لبخند جواب داد و نوشت: “اگر نپرسی ، آن را نمی گیری!ImVkohli من می دانم که شما مشغول بازی کریکت و بچه دار شدن هستید … اما دوست داشتید؟”

بالا رفته

ویرات کولی هم اکنون در تور هندی Under Down در استرالیا به سر می برد. در حالی که کوهلی هند را در سری ODI و T20 International برابر استرالیا هدایت خواهد کرد ، وی تصمیم دارد پس از اولین آزمایش خود در آدلاید با مرخصی پدری به هند بازگردد.

کهلی و همسرش آنوشکا شارما در ماه ژانویه در انتظار فرزند اول خود هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله