ویرات کوهلی ، عدم حضور روهیت شارما در “سوراخ بزرگ” هند پر می کند: استیو اسمیت


استیو اسمیت ، خفاش ستاره استرالیا معتقد است که عدم حضور روهیت شارما و ویرا کولی “یک حفره بزرگ” در تیم هند ایجاد می کند ، اما مهمانان بازیکنان با استعداد زیادی دارند که می توانند در شرایط فشار دست بالا ببرند. روهیت ، که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است ، از یک سری “توپ سفید” بیرون آمده و هنوز در مسابقات افتتاحیه مورد سوال است ، در حالی که ناخن کوهلی پس از اولین آزمون شبانه روز در آدلاید در مرخصی پدری خواهد بود. اسمیت در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی که با پشتیبانی سونی برگزار شد ، گفت: “ببینید ، روهیت بدیهی است که بازیکن فوق العاده” توپ های سفید “است ، او ثابت کرده است که چندین سال در رأس سفارشات بوده است ، بنابراین واضح است که سوراخ می شود. توری.

بوق تجاری

“اما من حدس می زنم زیبایی تیم هند این است که آزمایشات زیادی را پشت سر می گذارد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.”

اسمیت از مایانکو آگاروال و KL راهول صحبت کرد که در جریان IPL سوزانده شدند.

اسمیت توضیح داد: “شما می توانید به شخصی مانند مایانک آگاروال در IPL نگاه کنید ، فقط شکسته است ، KL Rahul نیز در بالاترین درجه قرار دارد. گزینه های زیادی برای آنها وجود دارد ، بنابراین نگاه کنید ، بدون شک سوراخ می کنید ، اما بازیکنان با کیفیت از او حمایت می کنند.” .

او احساس می کند که در مسابقات آزمایشی کولی یکسان است.

“من فکر می کنم همان (مانند روهیت) هم در ویراتا و هم در تیم آزمون. شما می دانید ، تعدادی بازیکن هستند که می توانند وارد بازی شوند و کار خوبی انجام دهند.”

“ویرات واضح است که از کیفیت بالایی برخوردار است و ما می دانیم که از مدت ها قبل در انواع مختلف چقدر خوب بوده است ، بنابراین قطعا سوراخ خواهد شد ، اما من هنوز هم معتقدم که آنها آزمایش های کیفی در انتظار بال دارند ، تا آن خلا را پر کند. “

طی یک سری آزمایشات اخیر در هند در استرالیا ، اسمیت به دلیل جعل توپ منع شد و تماس یکی از مخالفان محبوب را از دست داد.

آیا این باعث گرسنگی او خواهد شد؟

وی گفت: “من نمی دانم که آیا این امر باعث گرسنگی من می شود. من همیشه بسیار مشتاق بیرون رفتن و اجرای برنامه هستم و همه کارها را به خوبی انجام می دهم. من حدس می زنم که تماشای آن از کناره سخت بود ، و به خصوص وقتی تیم وقت نداشت.”

وی اعتراف کرد سخت است که ببینیم پسران تیم پین 1-2 سریال را از دست می دهند.

“بدیهی است که آنها دوست ندارند این سریال را بازی کنند. تماشای آن سخت بود ، کار سختی بود ، اما قطعاً منتظر این مجموعه هستم ، دو تیم برتر با کلمه صحبت می کنند ، دو سرعت با کیفیت و فراز و نشیب ، در مورد جالب و جالب تابستان مهیج ”.

سورتمه سواری طبق گفته اسمیت در هند و استرالیا گران است ، به خصوص بعد از اینکه همه بازیکنان در طول IPL با هم همگرایی می کنند و هیچ کس وضعیت ناخوشایندی نمی خواهد.

وی گفت: “مردم خیلی در مورد سورتمه سواری و وسایل صحبت می كنند ، اما تاكنون اتفاقات بسیار كمی رخ داده است. من فكر می كنم احتمالاً كارهای زیادی مانند IPL زیاد است.”

بالا رفته

“شما می دانید که IPL بازیکنانی از سراسر جهان را گرد هم می آورد ، بنابراین به عنوان مثال ، اگر روزی در شخصی گیر کنید ، ممکن است چند هفته یا چند ماه دیگر با آن بازی کنید.

“…. و سپس ، نوعی مکالمه بیدار است ، بنابراین صادقانه بگویم ، این روزها خیلی اتفاق نمی افتد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله