هند علیه استرالیا: ساچین تندولکار از ریتم های هند می خواهد تا روی “پنجمین استامپ” مقابل استیو اسمیت تمرکز کنند


ساچین تندولکار ، نمادین ، ​​گفت که روش غیر متعارف استیو اسمیت طیف کمی از دیگهای بخار هند را تضمین خواهد کرد ، و از بازیکنان ریتم خواست که “پنجمین استامپ” را هدف قرار دهند تا رقیب بتسمن را در طول سری بعدی در استرالیا محو کند. اسمیت ، که به دلیل ممنوعیت جعل شمشیر ، آخرین سری هند و استرالیا را در سالهای 19-2018 از دست داده است ، بیرون رفتن و اثبات حرف خود به شدت خارش خواهد داشت. او همیشه در برابر هند بازی کرده و ششصد و 92 بازی دارد ، آماری که کاپیتان هندی ویرات کولی از دست نخواهد داد.

بوق تجاری

“تکنیک اسمیت غیر متعارف است … معمولاً در مسابقات آزمایشگاهی به دیگ می گوییم که عقب و اطراف کنده برود ، یا می تواند خط چهارم استامپ باشد. اما برای اسمیت ، همانطور که دست به کار می شود ، شاید این خط (تأمین) چهار برابر بیشتر شود. – پنج اینچ ، “Tendulkar در مصاحبه با PTI گفت.

کاپیتان سابق گفت: “شما باید بین استامپ چهارم و پنجم (خیالی) تلاش کنید تا استیو آن را بشکند. این فقط یک بازآرایی ذهنی از خط است ، بیش از همه بقیه ،”

“اسمیت ، من خواندم ، گفت که او آماده کارهای کوتاه مدت است … او احتمالاً انتظار دارد که بولرها با او پرخاش کنند. اما من فکر می کنم که او باید در این کانال و اطراف آن بررسی شود. او را روی پاهایش نگه دارید و باعث این کار شوید خطای اولیه “.

آیا با توجه به ماشه واضح اسمیت از پا به عقب ، یورکی تکان دهنده نمی تواند م moreثرتر باشد؟

“برای این اتفاق ، شما باید ببینید که توپ چقدر سخت تاب می خورد. همه این موارد مهم است. شما نمی توانید از بزاق استفاده کنید ، بنابراین یک مورد دیگر که حیوان حیوان بسیار بیشتر است. در انگلیس در طول مسابقات آزمایشی ، دوک ها گاه و بیگاه زیاد تاب نمی خوردند.

“من نمی دانم که آیا ویکت های سبزرنگی دارند تا توپ بتواند کمی صاف شود. اگر توپ تاب نمی خورد. آن یار که تاب می خورد ، حتی ممکن است نبینید.”

حمله هند در بولینگ ، که شامل جاسپر بومرا ، محمد شامی ، ایشانت شارما و امش یدوف است ، “قدرتمند” است ، اما تندولکار به طور ایده آل دوست دارد که رهبری تیم یک دیگ دفاعی را نیز شناسایی کند.

“همانطور که همیشه گفته ام ، ما یکی از بهترین و متعادل ترین حملات بولینگ را داریم که در هند بوده است. پس از همه ، شما برای برنده شدن در مسابقات آزمون باید 20 ویکت انتخاب کنید. اما 20 ویکت نیز لازم نیست خیلی گران باشد.

“… همراه با بولرهای حمله کننده ، ما همچنین باید غلطک هایی را شناسایی کنیم که بتوانند یک انتهای آن را روی سکوهای نامناسب نگه دارند ، آن آهنگران ثابت را برای افزایش فشار ببرند.”

در مورد آزمون “توپ صورتی” صحبت کنید ، که در 17 دسامبر در آدلاید یک نامزدی آزمایشی آغاز می شود ، و استاد احساس می کند زمان اعلام پرونده برای شما نقش بزرگی دارد.

تندولکار مشاهده کرد: “شاید به دلیل تفاوت در زمان ، شما باید در اولین جلسه روز ، که بعد از ناهار هنگام تراز کردن زمین است ، آن سرعت را بدست آورید. توپ صورتی از غروب شروع به حرکت می کند و زمان مناسب برای شستن است.” .

“بنابراین میزان خوراک و زمان اعلامیه بسیار مهم می شود. بیایید بگوییم شما یک امتیاز مناسب در کشتی دارید و در غروب آفتاب 8 امتیاز می گیرید ، شما باید بیشتر از 20 بار اضافی اعلام کنید.

“در این ساعت گرگ و میش مخالفت را وارد کنید و دو یا سه ویکت را مستقیم بگیرید. از این 20 بار ارزش بیشتری خواهد داشت.”

دلیل اهمیت بیشتر این دروازه ها تفاوت بین “میدان سرد” و “میدان مرطوب” است.

“اگر چمنزار روی زمین خنک است اما مرطوب نیست ، نظم بالاتری داشته باشید. اگر چمن خنک باشد ، درزها ایجاد می شود ، اما اگر مرطوب باشد ، مستقیم می رود و فقط روی سطح می ریزد.

“وقتی زمین مزرعه خیس شد و اگر مسابقه ای ارائه شود ، باتمن ها آسان خواهند بود.”

Tendulkar در پاسخ به سوالی درباره کشف ترکیب هند ، پاسخ داد که انتظار دارد مایانک آگروال یک شروع کننده قابل اعتماد باشد.

“مایانك ، می دانم ، یك شروع كننده تایید شده است زیرا او دونده های بزرگی زده است ، و اگر روهیت مناسب و در دسترس باشد ، باید آنجا باشد.

“در میان افراد دیگر (Prithvi Shaw ، KL Rahul) این یک تصمیم مدیریتی خواهد بود زیرا آنها خواهند فهمید که این شخص کیست.”

وی اذعان کرد که بخش آب استرالیا در حال حاضر بهتر به نظر می رسد.

“اسمیت ، (دیوید) وارنر و (مارنوس) لابوشان عاملی خواهند بود و من اطمینان دارم که تیم هند در رابطه با تمرین سنگ تمام نمی گذارد.

تندولکار با بیان اینکه هند برای حفظ جام فرصت خوبی دارد ، گفت: “این دو بزرگسال در تیم ، و همچنین لابوشان در آنجا ، تیم بسیار بهتر است. این یک سری رقابت رقابتی خواهد بود و من مطمئن هستم که هند برای این کار آماده است.” “

مانند هر کس دیگری ، Tendulkar نیز موافقت کرد که غیبت کاپیتان ویرات کولی در سه مسابقه آزمایشی خلا a ایجاد می کند ، اما در عین حال به شخص دیگری اجازه می دهد. کوهلی بعد از اولین آزمایش تولد برمی گردد.

تندولکار گفت: “ویراتی که در آن وجود ندارد بدون شک یک خلا بزرگ است ، اما از طرف دیگر ، نوع قدرت و استعداد ما فرصت خوبی برای کسی است که بتواند خود را تثبیت کند.” .

بالا رفته

تندولکار گفت که وقتی نوبت به مسابقات تست می رسد ، حضور چتسوار پوجاری یک امر ضروری است.

“… من نام چتشوار پوجاری را به همراه ویرات قرار می دادم. این دو بازیکن بیش از دیگران با هم بازی می کردند. Adjinkya Rahane نیز ، اما او به همان اندازه Pujara و Virat در XI بازی نمی کرد” او .

مباحث ذکر شده در این مقاله