به‌روزرسانی امتیاز زنده MI و RR، IPL 2023: سرخپوستان بمبئی در هزارمین مسابقه IPL با چالش راجستان رویالز روبرو می‌شوند

به‌روزرسانی‌های زنده MI و RR: سرخپوستان بمبئی امشب میزبان راجستان رویالز هستند.© BCCI/IPL

به‌روزرسانی‌های IPL 2023 MI در مقابل RR Live: هندی‌های بمبئی که اشتباه می‌کنند باید «بازی A» خود را به نمایش بگذارند تا وقتی دو تیم در یک مسابقه لیگ برتر هند در روز یکشنبه به مصاف هم می‌روند، رویالز قدرتمند راجستان را متوقف کنند. RR در حال حاضر با عملکردهای باورنکردنی در بالای جدول هستند – مانند شکست یک طرفه آنها از Chennai Super Kings. تیم سانجو سامسون علیرغم شکست در دو بازی از سه بازی اخیر خود، در بهترین فرم قرار دارد و در همه بخش ها نتایج ارائه می کند. از سوی دیگر، نگرانی های عمده ای برای MI وجود دارد، به خصوص بولینگ کشنده آنها که مسئول دو شکست اخیر آنها در بازی های پرگل بوده است. (جدول بانکی IPL 2023)

در اینجا نمرات زنده و به‌روزرسانی‌های مسابقه IPL 2023 بین MI و RR، مستقیماً از استادیوم Wankhede آمده است:

  • 16:43 (IST)

    MI vs RR Live: سرخپوستان بمبئی یک ماموریت را انجام داده اند!

    هندی‌های بمبئی ناسازگار باید «A-game» خود را به نمایش بیاورند تا جلوی رویالز قدرتمند راجستان را بگیرند. RR در حال حاضر با عملکردهای باورنکردنی در صدر جدول قرار دارد. تیم سانجو سامسون علیرغم شکست در دو بازی از سه بازی اخیر خود، در بهترین فرم قرار دارد و در همه بخش ها نتایج ارائه می کند. از سوی دیگر، نگرانی های عمده ای برای MI وجود دارد، به خصوص بولینگ کشنده آنها که مسئول دو شکست اخیر آنها در بازی های پرگل بوده است.

  • 16:34 (IST)

    MI vs RR Live: 1000مین مسابقه IPL!

    بازی هندی بمبئی و راجستان رویالز هزارمین بازی لیگ برتر هند خواهد بود. این مسابقات در سال 2008 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون موفقیت بزرگی داشته است. جدا از سرگرم کردن تماشاگران در طول سال‌ها، به چندین جوان فرصتی برای تعامل با بازیکنان بین‌المللی کریکت نیز داده است.

  • 4:30 بعد از ظهر (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه! به وبلاگ زنده مسابقه شماره 42 IPL 2023 خوش آمدید. هندی‌های بمبئی در دومین بازی روز یکشنبه میزبان راجستان رویالز هستند. منتظر همه به روز رسانی های زنده باشید!

موضوعات مطرح شده در این مقاله