راجستان رویالز یازدهم مقابل هندیان بمبئی، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا ترنت بولت جایگزین آدام زامپا خواهد شد؟

عکس فایل توسط Trent Bout.© BCCI

راجستان رویالز روز یکشنبه در بازی شماره 42 IPL 2023 در ورزشگاه Wankhede به مصاف هندی های بمبئی می رود. تیم تحت رهبری سانجو سامسون سعی خواهد کرد از نقاط ضعف MI نهایت استفاده را ببرد. RR در خط حمله خود قدرت شلیک کافی دارد تا در مجموع حدود 200 نفر را در میدان ضربت بمبئی به میدان بیاورند. RR یک جفت مطمئن از Jos Buttler و Yashaswi Jaiswal را در بالا دارد و در وسط آنها Sanju Samson، Devdut Padikal، Shimran Hetmyer و بعد از Dhruv Jurel را در اختیار دارند.

ژورل، درست، بدون پیراهن، یافته‌های فصل برای رویالز بوده است، زیرا او به‌طور مداوم دوندگی‌های سریع انجام داده است. او در 7 مسابقه 130 ران با میانگین 32.50 به ثمر رساند. این در حالی است که نرخ اعتصاب او 196.97 است.

بزرگترین قدرت بولینگ RR بدون شک دو چرخشی یوزوندرا چاهال و راویچندران اشوین است که تا کنون در هشت مسابقه 23 ویکت گرفته اند.

ترنت بولت، بازیکن سریع بازوی چپ، در اوایل اینینگ ها چشمگیر به نظر می رسید و با 9 ویکت در شش بازی، کیوی به عنوان یکی از بهترین سلاح های RR ظاهر شد.

این تیم روز یکشنبه در مقابل MI شانس صدرنشینی در جدول امتیازی را خواهد داشت. RR در حال حاضر با 10 امتیاز در رده دوم قرار دارد و 2 کمتر از گجرات تایتانز صدرنشین است.

راجستان رویالز یازدهم مقابل سرخپوستان بمبئی را پیش بینی کرد:

یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر، دودوت پادیکال، سانجو سامسون، شیمران هتمایر، جیسون هولدر، دهروو جورل، آر اشوین، یوزوندرا چاهال، ساندیپ شارما، ترنت بولت

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله