مورالی کارتیک سعی می کند به آشیش نهرا لگد بزند. دلیلش این است. نگاه کن

گجرات تایتانز روز شنبه در مسابقه IPL 2023 در باغ ادن در کلکته یک پیروزی راحت با هفت ویکت مقابل Kolkata Knight Riders به ​​ثبت رساند. با انتخاب اول ضربه زدن، GT با وجود اینکه رحمان الله قرباز 81 ران به ثمر رساند، KKR را در 20 اور به 179/7 محدود کرد. مدافع عنوان قهرمانی بعدا به لطف 51 دوش ویجی شانکار تنها در 17.5 اور به هدف رسید. جدای از چنین تعقیب و گریز پر شور، نکته مهم روز، شوخی خنده دار بین آشیش نهرا، سرمربی GT و مورالی کارتیک مجری استار اسپورت بود.

قبل از درگیری بین GT و KKR، نهرا که روز شنبه تولد 44 سالگی خود را جشن گرفت، در حال لگد زدن به هم تیمی سابق خود در هند مورالی کارتیک دیده شد. مشت نهرا، کارتیک را به زمین زد، در نتیجه کارتیک از جایش بلند شد و به شوخی نهرا را دور کرد.

تمام این سناریو باعث شد که همه بازیکنان و کادرفنی روی زمین هجوم بیاورند و نتوانند خنده خود را مهار کنند.

ورود به مسابقه، انتقام شیرینی برای تایتان ها بود که بازی خانگی خود را به دلیل قهرمانی های رینکو سینگ باختند.

ابتدا، دو تایتانز متشکل از محمد شامی (3/33) و جاش لیتل (25/2) پنج ویکت بین آنها انتخاب کردند، در حالی که نوراحمد اسپینر بازوی چپ (21/2) به روند خوب خود ادامه داد تا KKR را تنها 179 / محدود کند. پس از اینکه هاردیک پاندیا کاسه را انتخاب کرد، 7 کمتر از حد استاندارد.

81 توپ 39 رحمانول گورباز خیرخواهانه سرعت را تعیین کرد، اما KKR تنها 45 دوش را انجام داد و در پنج اور آخر سه ویکت را از دست داد تا از مرز 200 دوندگی کمتری برخوردار باشد.

در پاسخ، GT در 17.5 اور به سمت هدف حرکت کرد زیرا ویجی شانکار در 51 توپ از 24 توپ شکست ناپذیر باقی ماند.

میزبان ها با دفاع از مجموع اندک، لحظاتی را سپری کردند که شوبمن گیل بی عیب و نقص را قبل از پنجاه بار یک بار اخراج کردند و دیوید میلر را با فاصله کمی برای 26 گل از میدان خارج کردند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله