برای “نابغه مطلق” MS Dhoni، ستایش بزرگ از پاکستان

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، نمونه‌ای خوب دیگر از ویژگی‌های رهبری خود را ارائه داد، در حالی که بولرهای خود را در خط حمله قرار داد و روز سه‌شنبه تعقیب 173 دونده گجرات تایتانز را در Qualifier 1 انجام داد. در حالی که Dhoni خود را “کاپیتان مزاحم” می نامید، جهان کریکت بار دیگر به هوش او تعظیم کرد. در حالی که طرفداران از نبوغ دونی به ویژه در برنامه ریزی اخراج هاردیک پاندیا استقبال کردند، حتی سلمان بات بازیکن سابق کریکت پاکستان نیز کاپیتان CSK را تحسین کرد.

“چه نابغه مطلق @msdhoni. کاملاً یک تاکتیک‌دان در سطح جهانی است.» بات نوشت.

سوپر کینگز همیشه ثابت چنای پس از شکست دادن گجرات تایتانز با 15 ران در مرحله مقدماتی 1 در استادیوم MA Chidambaram در چنای به فینال IPL 2023 راه یافت.

روتوراج گایکواد در حالی که با ضربه 60(44) پرتاب کننده سکو را زد، با خفاش بازی کرد. آمباتی رایودو (17 بر 9) و راویندرا جادجا (22 بر 16) سپس ضربه های سریعی زدند تا در اواخر شکوفایی مهمی را ارائه کنند و CSK را به 7/172 رقابتی ارتقا دهند. راویندرا جادجا (2/18) و ماهیش تکشانا (2/28) سپس تار عنکبوت را با ضربه زدن به GT با چرخش، سرعت و پرش به چرخش درآوردند زیرا تلاش جمعی بولینگ باعث شد CSK کاسه GT را با امتیاز 157 شکست دهد و به دهمین فینال IPL خود راه یابد.

“شما ویکت را می بینید، شرایط را می بینید و به تنظیم میدان ادامه می دهید. من می‌توانم کاپیتان بسیار آزاردهنده‌ای باشم، زیرا هر بار یک یا دو پا را به جلو و عقب می‌برم.

“بازیکن باید مرا تماشا کند. تصور کنید که یک توپ را در زمین پرتاب می کنید و هر دو یا سه توپ می گویم: “باشه، دو فوت سمت راستت، سه فوت سمت چپت.” می تواند آزار دهنده باشد. من همیشه می گویم به قلبم اعتماد دارم، ویکت، خط، آنچه در واقع اتفاق می افتد را می بینم و بیشتر اوقات نتیجه می دهد. وی افزود: تنها درخواستی که از زمین‌بازان می‌کنم این است که «مراقب من باشند، وقتی توپ را پرتاب می‌کنید، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد، فقط مرا تماشا کنید».

از MS Dhoni پرسیده شد که آیا سال آینده پس از پیروزی در آخرین بازی فصل در Chepauk و بردن CSK به فینال IPL به چنای بازخواهد گشت. او در مورد این موضوع سخت صحبت کرد و گفت که هنوز هجده ماه فرصت دارد تا تصمیم خود را بگیرد، اما اعتراف کرد که این موضوع “تلفات سنگینی بر او وارد کرده است”.

من نمی دانم، من هشت یا نه ماه فرصت دارم تا تصمیم بگیرم، یک حراج کوچک ممکن است در ماه دسامبر اتفاق بیفتد، پس چرا همین الان این سردرد را تحمل کنم؟ من زمان کافی برای تصمیم گیری دارم.

Dhoni در تمام فصل مشکلات زانو داشته است و پس از آخرین بازی CSK در لیگ، با پرانتز دیده شد. اگرچه او حتی یک بازی را از دست نداد، اما برای دویدن بین ویکت ها به سختی تلاش کرد.

“من همیشه برای CSK حاضر خواهم بود، چه با لباس بازی یا نشستن بیرون جایی… واقعاً نمی دانم. صادقانه بگویم، این کار ضرر زیادی دارد. من به معنای واقعی کلمه از خانه دور بوده ام. 4 ماه ژانویه در 31 سالگی خانه را ترک کردم، کارم را تمام کردم و از 2 تا 3 مارس تمریناتم را شروع کردم. خیلی طول می کشد، اما زمان کافی برای تصمیم گیری دارم.» کاپیتان CSK گفت.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله