“بایرن” توانست برای پیروزی در “اشتوتگارت” با نتیجه 3 بر 1 – فوتبال عرق کند

کینگزلی کومان هنگامی که بایرن مونیخ با شکستن توپ ، یک گل به ثمر رساند و شنبه 3-3 اشتوتگارت را شکست داد و در بالای بوندس لیگا باقی بماند ، یک گل به ثمر رساند. این هفتمین بازی پیاپی بود که بایرن ، که هفته آینده اتلتیک را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند ، یک گل دریافت کرد و نقاط ضعف دفاعی آنها توسط تیم سریع اشتوتگارت بارها مشخص شد.

با این حال ، آنها موفق شدند بازی را بشکنند و با کسب یک رکورد لیگ نهم تاج ، دو امتیاز را در بالای جدول جابجا کنند.

هانسی فلیک ، مربی بایرن مونیخ كه تیمش نیز باید یك گل زده توسط وردربرمن را به ثمر برساند ، گفت: “ما می دانیم كه در حال حاضر هیچ جایزه زیبایی برای بازی خود نخواهیم برد ، اما نتیجه می دهیم.” -1 هفته. “بنابراین برای ما مهم بود که پس از تاخیر به بازی برگردیم و مونیخ را سه امتیاز پس دهیم. این مهم است ، حتی اگر همه ما می دانیم که می توانیم بهتر بازی کنیم. “

در دقیقه 20 تیم تانگوئی کولیبالی دروازه بان مانوئل نوئر را ناگهانی کرد و توپ را به توپ بست. فیلیپ فورستر باید از جلوتر از فاصله سه متری ضربه اشتوتگارت را دو برابر کند و نویر با از دست دادن مالکیت در محوطه جریمه ، این قانون را نقض کرد و به فورستر اجازه داد توپ را وارد دروازه کند.

تیم بایرن در دقیقه 38 میزبانان را با ضربه به تنبیه کرد تا در دقیقه 38 به گل برسد. رابرت لواندوفسکی ، بهترین گلزن بوندس لیگا ، که با ضربه سر زود به تیر برخورد کرد ، در دوازدهمین بازی قهرمانی فصل خود در نتیجه پاس کمان برای شکستن بازی مشت شد. اشتوتگارت در نیمه دوم نیز فرصت ها را کاهش می داد و نویر برای جلو انداختن میهمانان خوب بازی کرد. فقط در نتیجه شوت کم داگلاس کوستا در 87 ام باواریایی ها توانستند نفس راحت تری بکشند.

“بایرن” 22 امتیاز ، “RB” لایپزیگ – دوم با 20 ، آرمینیا بیله فلد را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.