سری آ: کریستیانو رونالدو “یوونتوس” را در “بنونتو” گذراند ، “میلان” در “ساسولو” برگشت


یوونتوس بار دیگر وابستگی خود را به کریستیانو رونالدو نشان داد ، زیرا در غیاب مهاجم ، این فوق ستاره روز شنبه به تساوی یک بر یک رسید و رقبای قهرمانی سری آ – “میلان” با نتیجه 3 بر 0 “ساسولو” را شکست داد. پنجمین تساوی قهرمان در 9 بازی مسابقات لیگ آندره پیرلو را پنجم می کند و سه امتیاز از رهبر “میلان” عقب است که روز یکشنبه مقابل “فیورنتینا” قرار می گیرد. رونالدو پس از به ثمر رساندن پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل فرنسواروس در روز سه شنبه بازی نکرد ، که در 16 بازی پایانی جایگاه خود را در لیگ قهرمانان تثبیت کرد. “هر تیم حتی در رئال مادرید به رونالدو متعهد است “، – گفت پیرلو ، ستاره پرتغالی را به عنوان” كاتالیزور “توصیف كرد.

بوق تجاری

“او بازیکن مهمی است و اشکالی ندارد که باعث شود شما در بازی ها پیروز شوید ، اما حتی بدون رونالدو نیز باید در پیروزی ها موفق باشیم.”

آلوارو مارات و پاول دیبال در غیاب رونالدو به میدان آمدند ، که پیرلو “خستگی” به او وارد کرد.

“(رونالدو) مشکلات کمی داشت و هنوز هم می خواست در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

“او بارها با تیم ملی بازی کرد ، خستگی و استراحت برای او طبیعی است.”

ماراتا که روز سه شنبه برنده دیرهنگام را به ثمر رساند ، در دقیقه 21 پس از گرفتن پاس عرضی از فدریکو کیزا ، دروازه حریف را باز کرد تا در این رقابتها نتیجه بازی را به هشت گل برساند.

والی لتیسیا Gaetano درست قبل از وقفه یک امتیاز برای سیزدهمین بنوونتو به دست آورد.

دیبالا در این فصل شانس خود برای گلزنی را از دست داد ، از جمله چهار دقیقه بعد که لورنزو مونتیپ دروازه بان تیر دروازه را واژگون کرد.

ماراتا قبل از اینکه بعد از آخرین سوت کارت قرمز برای مشاجره با داور مسابقه به او کارت قرمز داده شود ، فرصت های نجات یوونتوس را نیز از دست داد.

پیرلو همچنین بدون داشتن مدافع مصدوم جورجیو کیه لینی و لئوناردو بانوچی ، افزود: “وقتی بازیکنان باتجربه و فردی نباشیم ، می جنگیم.”

– اینتر “زنجیر گل” را به چالش می کشد

در “امیلیا-رومانیا” ، آنتونیو کونته “اینتر” در مقابل شکست “رئال” با نتیجه 2-0 مقابله کرد ، که امیدها را در لیگ قهرمانان با یک رشته از بین برد و باعث شکست اول ساسولو در این فصل شد.

“اینتر” از ساسولو دوم است ، هر دو تیم با 18 امتیاز پس از 9 بازی ، دو امتیاز عقب تر از “میلان” و یک امتیاز – قبل از تیم قدیمی کونته “یووه”.

کنته گفت: “این کار آسان نیست ، به خصوص در اینتر ، زیرا بسیاری از مردم نمی توانند منتظر انتقاد و پرتاب خاک به ما باشند.”

“اما ما متحد هستیم و چنین شرایطی باید قدرت بیشتری به ما بدهد.”

الکسیس سانچز پس از کار خوب لاوتار مارتینز و دفاع ضعیف در برابر ولاد چیریچس ساسولو در دقیقه چهار دروازه حریف را باز کرد.

این یک مسابقه کابوس برای کریچ بود ، که 10 دقیقه بعد به طور اتفاقی مرکز قدرتمند آرتور ویدال را به تور خود تبدیل کرد ، بعداً رومانیایی لنگان به دلیل مشکلات عضلانی ظاهر شد.

روبرتو گالاردینی یک سوم قبل از ساعت اضافه کرد و یک پیروزی را به دست آورد که باعث می شود اینتر روز سه شنبه به اروپا بروسیا مونشن گلادباخ برود.

روملو لوکاکو و اشلی یانگ در 10 دقیقه آخر به جای لاوتار و سانچز وارد زمین شدند و مهاجم بلژیکی یک گل آفساید به ثمر رساند.

کونته همچنین کریستین اریکسن را به زمین آورد که به نظر می رسد فقط یک سال بعد ژانویه اینتر را ترک خواهد کرد. هافبک دانمارکی پنج دقیقه آخر به جای ایوان پریشیچ به میدان آمد تا اولین حضور خود را در بیش از یک ماه انجام دهد.

– آتالانتا – سقوط –

در برگامو ، “آتالانتا” پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با همان امتیاز “لیورپول” با نتیجه 2-0 به “یونان ورونا” باخت.

بازی در آنفیلد تنها پیروزی جیان پیر گاسپرینی در پنج مسابقه بود و آنها با شش امتیاز از مقام اول در سری A به مقام نهم سقوط کردند.

میگل ولاسو یک ساعت بعد ورونا را از روی نقطه پنالتی ناک اوت کرد که دقایقی بعد پیرلوئیجی گالینی دروازه بان آتالانتا لنگ لنگان رفت.

بالا رفته

در حالی که ورونا پس از چهارمین برد فصل خود در مکان ششم حرکت کرد ، ماتیاس زاکانی در هفت دقیقه دوم شوت زد.

قبل از تمام بازی ها به یاد دیگو مارادونا با یک عکس از ستاره سابق آرژانتین و ناپولی ، که در دقیقه 10 روی صفحه های غول پیکر پخش شد ، یک دقیقه سکوت برگزار شد ، وقتی بازیکنان برای تحسین متوقف شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله