یوونتوس پس از تعطیلات رونالدو ، بنوتو متعادل را برگزار می کند – فوتبال

دارندگان عنوان یوونتوس در بازی رفت مقابل بنونتو به تساوی یک بر یک رسیدند که این پنجمین تساوی در 9 بازی لیگ این فصل پس از استراحت مهاجم کریستیانو رونالدو است. آلوارو مارات در دقیقه 21 یوونتوس را به بیرون آورد اما با شروع نیمه دوم وحشتناک اخراج شد. نیمه اول نیمه تعطیل گاتانو لتیزیا به بننتو برخورد کرد.

عملکرد یوونتوس س moreالات بیشتری در مورد وابستگی تیم به رونالدو 35 ساله ایجاد کرده است که علی رغم اینکه فقط 5 بازی انجام داده است ، بهترین گلزن آنها در سری آ با هشت گل است. اگرچه آنها هنوز در سری A شکست نخورده اند ، اما در این فصل یوونتوس هنوز در یک مسابقه لیگ بدون رونالدو پیروز نشده است و عملکرد آنها تحت تأثیر قرار گرفته است.

تیم تورینی با 17 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و از رهبر “میلان” که روز یکشنبه در “فیورنتینا” در خانه است پشت سر دارد. “بنونتو” با 10 امتیاز نیم جدول را به خود اختصاص داده است. هم تیمی های سابق ایتالیا و میلان فیلیپو اینزاگی و آندره پیرلو ، مربیان “بنونتو” و “یوونتوس” برای اولین بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

مثل همه بازیهای دیگر سری A در آخر هفته ، دیگو مارادونا که چهارشنبه در 60 سالگی درگذشت ، برای یک دقیقه سکوت سکوت کرد و در دقیقه 10 بازی با ادای احترام به آرژانتینی بزرگ متوقف شد. فدریکو کیزا با یک پاس باشکوه در زمین گل یووه را به ثمر رساند تا مارات آزاد شود و اسپانیایی از خط او عبور کرد و یک ضربه کرنر را به تیر دروازه زد.

پائولو دیبالو باید یک ثانیه اضافه می کرد ، اما ضربه او را به بیرون زد تا قبل از این که نیمه اول در نیمه اول بنونتو گل تساوی متعجب خود را بگیرد. دروازه بان یوونتوس Wojciech Szczesny با درخشان پاسکواله اسکیاتارلا را نجات داد ، اما در نتیجه آرتور به سختی به کرنر برخورد کرد و لتیزیا کاملاً در اسلحه قرار گرفت.

در نیمه دوم ، “یوونتوس” دارایی بیشتری داشت ، اما کار کمی انجام داد و “بنوونتو” هنگام شکست ، خطرناک به نظر می رسید. قبل از این که ماراتا قدرت خود را از دست بدهد و اخراج شود ، بنونتو شش بازیکن داشت و یوونتوس در نیمه دوم.