“لالیگا”: “آلاوز” “رئال” را به عنوان “اتلتیکو” کاهش داد – “مادرید”


روز شنبه ، رئال مادرید در لالیگا با نتیجه 2-1 مغلوب آلاوس شد ، زمانی که رقبای شهر اتلتیکو به همان سطح رئال سوسیداد رسیدند و پیروزی خود را به شش مسابقه افزایش دادند. لوکاس پرز در دقیقه پنجم ضربات پنالتی را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به ثمر رساند و بلافاصله پس از وقفه پس از اشتباه وحشتناک تیبو کورتوا ، دروازه بان ، یک ثانیه دیگر به هاسل اضافه کرد. کاظمیرا در دقیقه 86 رئال مادرید را نجات داد ، اما آلاوز یک پیروزی را حفظ کرد و آنها را به رده نهم رساند. مادرید در رده چهارم باقی مانده و از رئال سوسیداد و اتلتیک دیگو سیمئونه عقب است.

بوق تجاری

زین الدین زیدان ، سرمربی رئال مادرید که تیمش پس از پیروزی چشمگیر 2-0 در اینترمیلان ، برای سومین بار در 10 بازی لیگ این فصل شکست خورد ، گفت: “من هیچ توضیحی ندارم.”

“ما لحظات خوب و بد را متناوب می کنیم. روز دیگر مسابقه خوبی در میلان داشتیم و امروز ، سه روز بعد ، چنین نمایشگاهی را در خانه به نمایش می گذاریم.”

وی افزود: “این بدترین شروع ما برای مسابقه در این فصل بود.” “ما نمی توانیم روند مسابقه را تغییر دهیم. این باعث نگرانی من و بازیکنان می شود. من فکر می کنم اکنون یک مشکل داریم – ثبات.”

پس از یک دقیقه سکوت به احترام دیگو مارادونا ، با توجه به ادای احترام شدید در آخر هفته اسپانیا پس از مرگ اسطوره آرژانتین ، رئال مادرید خیلی زود عقب افتاد که ناچو خود را در گوشه ای دید.

پرز برای کورتوا یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا آلاوس را پیش بیاندازد ، و مهاجم مجبور شد یک ثانیه مشت بزند که بازی تمیز بود و تلاش او برای تراشه زدن دروازه بان “رئال” را کاملا دفع کرد.

شب در مادرید هنگامی بدتر و بدتر شد که ادن هازارد در دقیقه 28 پس از یک ضربه مجبور به ناپدید شدن شد ، آخرین بازی در لیست طولانی شکست های ستاره بلژیکی.

در حالی که سیو دلفریب خیره کننده فرناندو پاچکو تونی کروس را انکار کرد ، یک زوزه کورتوا در دقیقه 49 هاسل را به گل دوم رساند که یک پاس ناموفق مستقیم از سمت چپ 30 متری به سمت مهاجمی که به سمت خانه هدایت می شد به ثمر رسید.

ضربه سر ماریانو دیاز قبل از اینکه کوزیمیرا از فاصله نزدیک ضربه بزند از روی خط حذف شد زیرا پاچکو تلاش وینیسیوس جونیور را مهار نکرد اما آلاوز چسبید که ایسکا با ضربه آخر خود تیر دروازه را زد.

در اوایل روز ، اتلتیک تورنمنت سختی را در والنسیا با نتیجه 1 بر 0 برگزار كرد كه لیگ نامشخص خود را به 25 مسابقه افزایش داد.

آنها با سوسیه داد دوم و اما برابر 23 امتیاز باقی مانده اند ، ادرار در دست به لطف گل خودی تونی لوتو 11 دقیقه بعد.

اتلتیک خسیس در این 9 بازی در لیگ فقط دو بار مغلوب این تیم شده است و تنها دو امتیاز از سوسیه داد ، آقای گل لالیگا فاصله دارد که روز یکشنبه در جایگاه سوم میزبان ویارئال است.

سیمئونه با اشاره به بازی لیگ قهرمانان اروپا که در مرحله یک شانزدهم برگزار شد ، گفت: “از ماه آوریل ، ما با آن مسابقه عالی در لیورپول موفقیت زیادی کسب کرده ایم” و تیمش 4-2 پیروز شد.

“بازگشت به لالیگا (بعد از اولین بلوک) بسیار خوب بود و تیم در حال شروع به نشان دادن نشانه های دلگرم کننده بود. این نتیجه پیشرفت بازیکنان است.”

سیمئونه مارادونا ، هم تیمی و دوست سابق خود را تشویق کرد ، در حالی که تیم ها قبل از شروع دقیقه سکوت می کردند.

“بارسلونا” 12 امتیاز در مکان 14 کسب کرد ، اگرچه در ابتدای بازی یکشنبه میزبان “Asasuna” است و تا پایان آخر هفته در “سوسیه داد” دو بازی خواهد داشت.

سویل از مارادونا تجلیل می کند

روز سه شنبه ، اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن قهرمان اروپا می رود ، امیدوار است با یک بازی تعویضی به مرحله حذفی صعود کند.

آنها به سویا می پیوندند که در 16 هفته گذشته این هفته برگزار شد و پس از پیروزی 1-0 در هوئسکا در رده پنجم قرار گرفت.

یوسف آن-نصیری پس از گرفتن نزدیکترین نوار ، برای سویا امتیاز کسب کرد تا در 7 دقیقه مانده به یک مسابقه تحت سلطه قهرمان لیگ اروپا ، به پست دفاع چپ لوكاس آكامپاس راه یابد.

تیم ژولین لاپتگی با چهار امتیاز برتر رئال مادرید یک امتیاز عقب است و فصل آینده به مسابقات نخبگان اروپا بازمی گردد.

بالا رفته

همچنین یاد و خاطره مارادونا ، فوتبالیست سابق سویا ، که در سال 1992 پس از پایان ممنوعیت طولانی مدت مصرف مواد مخدر که باعث تسریع در خروج وی از ناپولی شد ، در این باشگاه آندلوسی به امضا رسید. او یک فصل قبل از بازگشت به آرژانتین با نیوول ماند.

یک دقیقه سکوت قبل از شروع سپری شد که در آن بازیکنان “سویل” پیراهن هایی به شماره 10 مارادونا در پشت داشتند و آهنگ “عزیزم بوینس آیرس” از بلندگو به صدا درآمد.

مباحث ذکر شده در این مقاله