استرالیا و هند امتیاز زنده برای بروزرسانی دوم ODI ODI 1 5


نتیجه مستقیم کریکت استرالیا – هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. بعد از 0.0 فریم ، استرالیا 0/0. نتایج بی درنگ ، نظرات شمشیر و سایر موارد را دریافت کنید. امروز مسابقه استرالیا – هند 2020-21 بین استرالیا و هند را تماشا کنید. همه موارد مربوط به مسابقات استرالیا و هند در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با نتایج بازی استرالیا – هند در جریان باشید. بر روی نقشه شاخص های استرالیا – هند بررسی کنید. می توانید به روزرسانی کارت نتایج را دریافت کنید ، واقعیت ها را با هم مقایسه کنید. با تبلیغات Sports.NDTV.com که مکان مناسبی برای گرفتن امتیاز در کریکت است ، به روزرسانی های زنده سریع داشته باشید.

از آرون فینچ از کاپیتان استرالیایی در مورد مارکوس استوینیس سال می شود و او خاتمه هالک را تأیید می کند. تأکید می کند که آنها نمی خواهند با کاسه های سریع و آسیب های جانبی ریسک کنند. وی همچنین می گوید که می تواند برای چند هفته برود و MOSES HENRYK جایگزین او شد.

وقت TOSS! مردان دلواپس وسط هستند.

گزارش سایت – به نظر می رسد چمن با پوشش مناسبی پوشانده شده است ، و از عرشه قبلا استفاده شده است ، هرچند جمعه نیست. وصله های آهنی نیز وجود دارد. بنابراین ، اگرچه ممکن است کمی سریعتر شود ، اما ممکن است در این گرما نیز خشک شود و اثر در خوراک دوم مشاهده خواهد شد ، جایی که می تواند به طور قابل توجهی کند شود.

هوا – در حال سوختن. 40 درجه! کمربند روز. بنابراین گلن مک گراث بزرگ معتقد است که شما معمولاً در SCG اول ضربه می زنید زیرا در نیمه دوم بازی سرعت آن کم می شود ، اما به خصوص امروز که گرما باید به بازیکنان آسیب برساند وقتی آنها بیرون می آیند.

1: 0 به استرالیا! آیا هند می تواند در سریال زنده بماند؟ بله ، آنها در بازی اول زنگ زده به نظر می رسیدند زیرا کاملاً شکست خورده بودند. شکار آنها ضعیف بود و بولینگ هم حد نبود. اما آنها یک نقطه قوت هستند و باید انتظار بازگشت قوی از آنها را داشت. از طرف دیگر ، استرالیا بید بسیار خوبی در دستان خود داشت ، اما مانند هند ، آنها توپ را نمی توانستند و می خواهند نمایش بالینی بیشتری ارائه دهند و این سری را ببرند. چه کسی افتخارات را دریافت می کند؟ در ادامه با ما همراه باشید زیرا ما شمارگان و به روزرسانی های تیم را به شما پیشنهاد می دهیم.

مباحث ذکر شده در این مقاله