“بازیکن نوع 360”: کوین پیترسن، batsman سابق RCB، برنده مسابقه همه جانبه KKR شد

ونکاتش ایر در بازی مقابل هندی های بمبئی صد گل زد© BCCI/Sportzpics

شوالیه سواران کلکته پس از اینکه ونکاتش ایر در روز یکشنبه برابر سرخپوستان بمبئی سه رقمی زد به انتظار 15 ساله خود برای یک قرن انفرادی در لیگ برتر هند (IPL) پایان دادند. ایر اولین ضربه زن پس از برندون مک کالوم (در سال 2008) شد که در یک مسابقه IPL صد گل زد. کوین پیترسن، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و رویال چلنجرز بنگلور، پس از دیدن اییر فلاندر، با این بازیکن همه کاره صحبت کرد و ستاره هندی را که در کلاه بود، “بازیکن 360” نامید.

ایر با زدن 104 توپ از 51 توپ، فرم خوبی داشت. اما این بازیکن همه کاره کمک چندانی از سایر ضربه زن ها دریافت نکرد و توپ 11 توپ 21 آندره راسل در رتبه دوم قرار گرفت. با این حال، برای رساندن تیم به 185 کافی بود.

پیترسن در حین تمجید از ایر، اولین برداشت خود از این بازیکن را به یاد آورد. او یک پسر بلند قد است. او به دلیل قدش در بالای ریباند ایستاده است. من خیلی تحت تاثیر قرار می‌گیرم که او از پشت پایش کاسه می‌زند و اسپینرها را هم تهدید نمی‌کند. او یک بازیکن 360 است.

او از بازی در زمین نمی ترسد. در دبی، ما او را برای اولین بار در IPL دیدیم، جایی که او صحنه را با چند ضربه کششی و چند درایو روشن کرد. من به او نگاه کردم و فکر کردم “خوب، این مرد کیفیت ستاره ای دارد” و امروز آن را دیدیم.” ستاره سابق RCB افزود.

در مورد مسابقه، سرخپوستان بمبئی به سختی مشکلی به نظر می‌رسیدند، زیرا آنها هدف 186 دوش را با بیش از دو اور خالی تعقیب کردند. ایشان کیشان و سوریاکومار یاداو به ترتیب با 58 و 43 گلزنان میزبان بودند. جالب اینجاست که روهیت شارما به عنوان یار تعویضی برای ایمپکت وارد بازی شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله