ایشان کیشان و روهیت شارما ظهیر خان را از مصاحبه زنده برای رژه پیروزی ربودند.

دو تیم افتتاحیه هندی‌های بمبئی، روهیت شارما و ایشان کیشان، پایه فوق‌العاده‌ای را برای تیم گذاشتند، زیرا آنها هدف 186 دوش را در مقابل نایت رایدر کلکته در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز یکشنبه تعقیب کردند. این دو در 65 دوش برای بازی رفتند. اولین ویکت قبل از اینکه روهیت برای 20 ران اخراج شود. با این حال، پس از مسابقه، روهیت و ایشان به مصاحبه ظهیر خان، ستاره سابق ام‌آی با پخش کننده رفتند و او را در حین تصویربرداری زنده از دوربین دور کردند.

ظاهر با جیو سینما یکی از پخش کننده های لیگ T20 چت می کرد. اما روهیت و ایشان در حالی که با هواداران خاص پیروزی تیم مقابل KKR را جشن می گرفتند، او را برای رژه پیروزی خود از مصاحبه خارج کردند. اینم ویدیو:

در تعقیب هدف 186، تیم بمبئی شروع خوبی داشت، زیرا بازکننده‌های آنها ایشان کیشان و روهیت شارما در اور دوم بازی به مدت 16 ران با شاردول تاکور بولینگ کردند. دوتایی بمبئی به فرم تاول‌آمیز خود ادامه دادند و با کمک دو شش و یک چهار ران، 17 ران باولینگ Umesh Yadav را انجام دادند.

چرخش مداوم ضربات و برداشتن مرزها برای تفریح، بمبئی را تحت فشار نگه داشت. بازکننده‌ها در بمبئی با تحویل‌های بی‌ثباتی که ارائه می‌شد، کنار آمدند و از فرصت‌های گلزنی که توسط تیم‌های کلکته ایجاد شد، استفاده کردند.

کیشان، در فرم گرم، سونیل نارین را برای 22 ران در اور چهارم با دو شش بولینگ زد تا تیمش از مرز 50 ران عبور کند.

این جفت تهاجمی بیش از 60 دوش را در 5 اور انجام داد، اما شراکت 65 ران بین بازکننده ها شکست خورد زیرا سویاش شارما روهیت را برای 20 بار اخراج کرد.

سوریاکومار یاداو، خفاش‌باز راست‌دست، بیرون آمد تا خفاش کند. کیشان در اوور هشتم بازی با توپ 21 نیم قرن به فرم داغ خود ادامه داد. کیشان پس از زدن حداکثر در اوور نهم، طعمه توپ خیره کننده وارون چاکرابورتی شد. ایشان کیشان قبل از کسب امتیاز خیره کننده 52 امتیاز از تنها 22 تحویل خارج شد.

تیلاک ورما سپس برای خفاش بیرون آمد. بازیکنان بمبئی به خوبی ضربه زدند و به بازیکنان کلکته استراحتی ندادند، زیرا توپ‌های آزاد پیشنهادی را ترک کردند. سپس سویاش شارما یک تحویل خیره کننده را با 30 تخفیف از 25 به بولینگ تیلاک وارما تحویل داد.

تیم دیوید سپس به خفاش آمد و چاکرابورتی را برای 15 ران با دو ماکسیمم شکست داد. سپس سوریاکومار پس از به ثمر رساندن 43 ران در هفدهمین مسابقه به شاردول تاکور قربانی شد.

نیهال وادهرا سپس به ضربات خفاش آمد اما نتوانست کار زیادی انجام دهد زیرا پس از به ثمر رساندن تنها 6 ران به پاویون بازگردانده شد. در اوور هجدهم، دیوید تیمش را به پیروزی 5 ویکت مقابل KKR هدایت کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله