“او بهای آن را پرداخت…”: تناسب اندام پریتوی شاو پس از اینکه توسط دی سی کنار گذاشته شد زیر سوال رفت

عکس فایل Prithvi Shaw.© BCCI/IPL

پریتوی شاو قطعا بهترین دوران را پشت سر نمی گذارد. این ضربه زن در 6 بازی برای دهلی کپیتالز در IPL 2023، 47 ران به ثمر رساند، قبل از اینکه در روز دوشنبه در جریان پیروزی تیم مقابل سان رایزرز حیدرآباد در استادیوم بین المللی راجیو گاندی، حتی در لیست بازیکنان تعویضی قرار نگرفت. سیمون دول، بازیکن سابق کریکت نیوزیلندی، از شوو، بت‌باز بد فرم انتقاد کرده است. دال آمادگی جسمانی خود را زیر سوال برد و افزود که این بازیکن جوان بهای عدم تنظیم بازی خود را پرداخت.

“شما نمی توانید در همان جاده ادامه دهید. اگر همه چیز کار نمی کند، باید آن را تغییر دهید، و او باید بفهمد که در بازی خود است. این فقط به اندازه کافی خوب نیست. یک حادثه با وضعیت دویدن در بنگلور با (دیوید) وارنر رخ داد. او زمانی که دهلی به زمین می‌آمد، پشت نیمکت می‌نشست و هیچ کاری نمی‌کرد و بعداً وقتی بیرون آمد، تنبلی برای دویدن داشت. اینها چیزهای کوچکی در بازی هستند که هر از گاهی به سراغ شما می آیند. او فصل بدی داشت. من فکر نمی کنم او خیلی خوش اندام باشد. من فکر نمی‌کنم او واقعاً بازی‌اش را تنظیم کرده باشد و بهای آن را پرداخته است.”

در خط مقدم مسابقه، تلاش های همه جانبه واشنگتن ساندار بی نتیجه ماند زیرا سان رایزرز حیدرآباد در یک تعقیب و گریز کمتر از حد نصاب آب و هوای سختی ایجاد کرد و با هفت ران به دهلی کپیتالز واگذار کرد، سومین شکست متوالی آنها در IPL.

سوندار (4-0-28-3) و بوونشوار کومار (4-0-11-2) در نیمه اول نقاط ضعف دهلی کپیتالز را آشکار کردند تا آنها را به 144/9 محدود کند.

اما یک رویکرد ضربتی غیرقابل توضیح که در آن SRH هرگز به دنبال تسلط نبود، منجر به سقوط آنها شد زیرا آنها به 137/6 محدود شدند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله