کاپیتان آیدن مارکرام پس از سومین شکست متوالی از SRH Better به دلیل نداشتن قصد انتقاد کرد.

آیدن مارکرام از عملکرد batsmen خود در برابر DC ناراضی بود© BCCI/Sportzpics

آیدن مارکرام، کاپیتان سان‌رایزرز حیدرآباد، هنگام تجزیه و تحلیل عملکرد تیم مقابل دهلی کپیتالز در لیگ برتر هند (IPL) 2023، حرفی نزد. مطابقت با 7 ران. پس از بازی، مارکرام اعتراف کرد که ناامید شده است که واحد ضربه زن او هیچ قصدی علیه پایتخت نشان نداده است. او همچنین گفت که گروه بولینگ SRH شایسته حضور در سمت بازنده نیست.

“با خفاش بد است. قصد ندارد، متأسفانه واقعاً از بردن بازی کریکت خوشحال نیستیم. ما باید برگردیم و ببینیم چگونه می توانیم آزاد و بهتر باشیم. دشوار است، شما می توانید همه چیزهای درست را بگویید، اما بچه ها ما می خواهیم برای بازی کردن کریکت و اگر اشتباه متوجه شدیم، شب ها خیلی بهتر می خوابیم. امشب قصد نداشتیم، متأسفانه به دلیل نداشتن قصد ناامید شدیم. نیاز به کار سخت [on motivating the team].

مارکوم در مورد تیم بولینگ خود فقط چیزهای خوبی برای گفتن داشت. او گفت: “من فوق العاده به آنها افتخار می کنم، آن را بسیار ساده نگه داشتم و از شرایط بسیار خوب استفاده کردم. بولینگ ما شایسته این نیست که در تیم بازنده باشیم، اما حدس می زنم کمی مثبت باشد.”

این شکست تنها با دو برد از هفت مسابقه، سانرایزرز را در رده نهم جدول امتیازی قرار داد. با وجود قهرمانی در این رقابت ها، دهلی کپیتالز همچنان در انتهای جدول لیگ باقی ماند.

با رسیدن مرحله قهرمانی فصل به نیمه راه، هر دو SRH و DC باید یک رشته نتایج مثبت را برای ماندن در مسابقه پلی آف به دست آورند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله