اوش خان ستاره LSG به خاطر “پرتاب کلاه ایمنی” توبیخ شد و فاف دو پلسیس نیز پنالتی گرفت.

آوش خان بازیکن لاکنو سوپر جاینتز (LSG) به دلیل «رفتار تهاجمی» پس از اینکه کلاه خود را به زمین انداخت پس از پیروزی هیجان‌انگیز تیمش در آخرین توپ مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 کارت زرد گرفت. دوشنبه. حتی فاف دو پلسیس، کاپیتان فرنچایز بنگالورو، به دلیل حمایت از سرعت بیش از حد آهسته در مسابقه، توسط شورای حاکم IPL جریمه شد. پس از اینکه RCB نتوانست سهمیه اورهای خود را در زمان مقرر تکمیل کند، دو پلسیس 12 لک INR جریمه شد.

LSG بازی را با یک ویکت از آخرین توپ برد و یازدهمین ضربه زن آنها، آوش، پس از تکمیل دور برد، کلاه خود را با هیجان پرتاب کرد و باعث توبیخ داور مسابقه شد.

در یک بیانیه رسانه ای آمده است: “رویال چلنجرز بنگلور به دلیل حفظ نرخ اضافه پایین در طول بازی 15 لیگ برتر هند (IPL) 2023 برابر لاکنو سوپر جاینتز در ورزشگاه ام چیناسوامی بنگلور در روز دوشنبه جریمه شده است.”

“از آنجایی که این اولین تخلف تیم در فصل بر اساس قانون رفتار IPL بود، که با حداقل جرایم شرط بندی سروکار دارد، کاپیتان فاف دو پلسیس 12 میلیون روپیه جریمه شد.” در مورد اوشام، سرعتی مادیا پرادش، هیچ جریمه مالی وجود نداشت زیرا یک هشدار رسمی کافی تلقی شد.

«آوش خان از غول‌های بزرگ لاکنو به دلیل نقض قوانین رفتار مورد توبیخ قرار گرفته است. آقای آوش به نقض سطح 1 2.2 از کد رفتاری IPL اعتراف کرده و تحریم را پذیرفته است. برای نقض قوانین رفتاری سطح 1، تصمیم داور مسابقه قطعی و لازم‌الاجرا است.

اوش که در حال اعتصاب بود نتوانست چوب خود را با توپ وصل کند که به ویکت برخورد کرد. کارتیک که پشت استامپ ها قرار داشت، دست و پا زد و به آوش اجازه داد تا یک سینگل دریافت کند و بازی پرتاب را برای طرفش به دست آورد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله