ژفره ماتئو بازیکن سابق بارسلونا معتقد است که رئال مادرید همچنان می تواند به لوکا مودریچ و تونی کروس تکیه کند.

لوکا مودریچ جادوگر کروات و تونی کروس، استاد آلمانی، در طول این سال ها خدمتگزاران عالی رئال مادرید بوده اند. با مودریچ و کروس در قلب خط هافبک رئال مادرید، لوس بلانکوس سه قهرمانی لالیگا و چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است که سه مورد از آن ها بین سال های 2016 تا 2018 متوالی بوده است. با این حال، مودریچ (37) و کروس (33) جوان‌تر نمی‌شوند و در چند فصل اخیر شاهد افت آشکاری در فرم خود بوده‌اند.

در حالی که رئال مادرید برای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی آماده می شود، ژفره ماتو، هافبک سابق بارسلونا معتقد است که مودریچ و کروس هنوز هم می توانند برای قهرمانی 14 دوره آماده باشند.

این بحث در مورد بازیکنان پیر از سه سال پیش در مادرید آغاز شد. از آن زمان آنها دو قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده اند. واقعیت این است که آنها در یک دوره گذار هستند. مودریچ و کروس نمی توانند 90 دقیقه کامل بازی کنند. اما، هر دو خود را وارد بازی کردند و نشان دادند که می توانند بازی کنند. من احساس می کنم رئال مادرید به دلیل تجربه ای که دارد، آماده است.

کای هاورتز مهاجم چلسی به دلیل از دست دادن کفش های گلزنی خود در این فصل مورد انتقاد قرار گرفته است. این بازیکن آلمانی در 39 بازی در تمامی رقابت ها تنها 9 گل به ثمر رسانده است.

هاورتز که در این فصل به عنوان یک مهاجم موقت ظاهر شد، شنبه گذشته در باخت 1-0 چلسی مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر موفق به گلزنی نشد.

ماتئو در پاسخ به این سوال که آیا چلسی باید جانشین هاورتز در صدر ژائو فلیکس، بازیکن قرضی اتلتیکو شود، از آلمانی برای رهبری خط حمایت کرد. ماتف برای تایید ادعای خود پیشنهاد کرد که فلیکس به عنوان یک بازی ساز از موفقیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

ماتو که در آکادمی لاماسیا بارسلونا در رتبه های بالاتری قرار گرفت، از هاورتز برای خوب شدن حمایت کرد.

“شاید بله! اگر نتیجه نگیرید، به دنبال راه حل های دیگری هستید. اما من احساس می کنم هاورتز یک مرد در اوج است. ژائو فلیکس، شما می توانید اعداد را به شما بدهید، اما من او را بیشتر به عنوان یک هافبک تهاجمی می بینم تا او می تواند گلزنی کند، اما قرار نیست مانند سایر مهاجمان برتر اعداد را به شما بدهد. بنابراین من احساس می کنم باید هاورتز یا شخص دیگری باشد.”

لیگ قهرمانان اروپا 2022/23: یک چهارم نهایی (بازی 1) – رئال مادرید مقابل چلسی را به صورت زنده در Sony Sports Ten 2 (انگلیسی)، Sony Sports Ten 3 (هندی) و Sony Sports Ten 4 (تامیل و تلوگو) در ساعت 12:30 تماشا کنید. IST در 13 آوریل 2023

موضوعات مطرح شده در این مقاله